• سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024

  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024
خودروهای با ارزش بازار را بشناسید؛

۱۰ خودرویی که خرید آنها به نفع متفاضیان است

چنانچه جز متقاضیانی هستید که به دنبال خودروی با خدمات پس از فروش مناسب و نقدشوندگی در زمان کوتاه هستید این مطلب می تواند تا حد زیادی به شما برای رفع بلاتکلیفی در انتخاب خودرو کمک کند. شما می توانید شرایط این ۱۰ خودروی سدان (صندوق دار) را بررسی کرده و نسبت به خرید آنها اقدام کنند...

بررسی قیمت خودروهایی که در بازار حضور دارند، نشان می دهد برخی از این محصولات به نسبت دیگر محصولات برندهای خودرویی بیشتر ارزش خرید دارند.
مشتریانی که قصد خرید خودرو دارند، چه نو و چه کارکرده پیشنهاد می شود شرایط این ۱۰ محصول موجود بازار را پیش نهایی کردن خرید خود بررسی کنند.
 بازار خودرو با تنوعی از محصولات داخلی، مونتاژی و وارداتی روبرو است و همین مساله متقاضیان خرید خودرو را تا حدی برای انتخاب سر درگم می کند.اما در این میان هستند خودروهایی که به نسبت سایر محصولات برندهای خودروساز از ارزش بیشتری برای خرید برخوردار هستند.
متقاضیان برای خرید خودرو علاوه بر بودجه خود به علاقمدنی های خود نیز توجه می کنند. علاقمندی هایی مانند اینکه خودرو ایرانی بخرند یا مونتاژی، خووروی سدان ( صندوقدار ) بخرند یا هاچ بک ( بدون صندوق عقب ) و سایر مسائلی که سبب تفکیک مشتریان در بازار خودرو می شود.
چنانچه جز متقاضیانی هستید که به دنبال خودروی با خدمات پس از فروش مناسب و نقدشوندگی در زمان کوتاه هستید این مطلب می تواند تا حد زیادی به شما برای رفع بلاتکلیفی در انتخاب خودرو کمک کند. شما می توانید شرایط این ۱۰ خودروی سدان (صندوق دار) را بررسی کرده و نسبت به خرید آنها اقدام کنند.
بازه قیمتی تا ۵۰۰ میلیون تومان
متقاضیانی که در بازه قیمتی تا ۵۰۰ میلیون تومان قصد خرید خودرو دارند و به دنبال خودرویی صفر کیلومتر هستند می توانند ساینا را به عنوان یک گزینه مناسب مدنظر داشته باشند.
چنانچه مشتریان بخواهند در همین بازه قیمتی به دنبال خودروی کارکرده باشند می دنا پلاس با گیربکس دستی می تواند گزینه مناسبی باشد.
بازه قیمتی ۵۰۰ میلیون تا ۸۰۰ میلیون تومان
مشتریانی که پول بیشتری دارند و بازه قیمتی آنها بین ۵۰۰ میلیون تا ۸۰۰ میلیون تومان است این امکان را دارند تا در بازار خودروهای صفر کیلومتر وضعیت جک J4 با گیربکس اتوماتیک را زیر نظر بگیرند. متقاضیان با همین بودجه در بازار خودروهای دست دوم از بین خوددوهای موجود می توانند سراغ برلیانس H330 بروند.
بازه قیمتی ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان
مشتریانی که می توانند پولی معادل ۸۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان برای خرید خودرو کنار بگذارند در بازار خودروی نو شرایط تارا V2  با گیربکس اتوماتیک را به عنوان خودروی دلخواه بررسی کنند.
متقاضیانی با همین بودجه نیز که بدشان نمیاد خودروهای کارکرده را هم در این بازه قیمتی مطالعه کنند می توانند به سراغ تندر ۹۰ پلاس و بسترن B30 بروند.
بازه قیمتی یک میلیارد تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون
آن دسته از مشتریانی که امکان ورود به بازار خودروهای بالای یک میلیارد تومانی را دارند و پولی که برای خدید خودرو کنار گذاشته اند در بازه یک میلیارد تومان تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی قرار دارد در بازار خودروهای نو می توانند سراغ ریسپکت را بگیرند و با همین در همین بازه قیمتی در بازار خودروهای کار کرده به دنبال خرید کیا سراتو باشند.
بازه قیمتی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا دو میلیارد تومان
متقاضیانی که بودجه خرید خودروی آنها بین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا دو میلیارد تومان است نیز می توانند در بازار خودروهای صفر کیلومتر شرایط جک J7 را بررسی کنند.
متقاضیان خودروهای دست دوم با همین بودجه در بازار بد  نیست آگهی های مزدا 3 New را مطالعه کنند.
دلیل انتخاب این خودروها علاوه بر وضعیت دسترسی به قطعات مصرفی در بازار و خدمات پس از فروش، بازار داد و ستد مدل های دست دوم نیز بوده و این خودروها به نسبت سایر خودروها تقاضای بیشتری به خود جلب می کنند و راحت تر فروش می روند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11391
اخبار مرتبط
نظرات شما