• سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024

  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ -
  • 18 June 2024
موفقیت‌ها و دستاوردهای گهرزمین تشریح شد؛

بازدید سهام‌داران عمده از کگهر

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید و رئیس هیئت مدیره این شرکت به همراه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک سپه و اعضای هیئت مدیره این بانک از قسمت‌های مختلف شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین بازدید کردند...

به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ در جلسه شورای مدیران منطقه گل‌گهر و در بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید و رئیس هیئت مدیره این شرکت به همراه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک سپه و اعضای هیئت مدیره این بانک از قسمت‌های مختلف شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، از کارکنان و مدیران منطقه گل‌گهر به عنوان سرمایه‌های این مجموعه‌ها یاد شد.
در این بازدید ابوذر سروش، مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید ضمن تاکید به تقویت نیروی انسانی و توجه به توسعه و آموزش، اظهار داشت: شرکت‌های منطقه گل‌گهر مسیر دانش‌بنیان شدن را با قدرت ادامه دهند.
همچنین سید مصطفی سیدهاشمی، رئیس هییت مدیره شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در جلسه شورای مدیران منطقه گل‌گهر ضمن تاکید بر بهره‌وری و تفکر تولید در شرکت‌های این منطقه، کارکنان و مدیران شرکت‌های منطقه را سرمایه‌های شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر دانست.
لازم به ذکر است از پروژه‌های شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین قبل از جلسه مذکور بازدید به عمل آمد و سهام‌داران در جریان آخرین موفقیت‌ها و دستاوردهای این شرکت قرار گرفتند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11402
اخبار مرتبط
نظرات شما