• سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 16 July 2024

  • سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 16 July 2024
از ۳۰ تیر تا ۱۱ مرداد؛

کمپین تابستانه مدیران خودرو

چیزی که از تابستان باقی می‌ماند، خاطره‌ خوش سفر است. مدیران خودرو با اجرای کمپین تابستانه خود در تابستان ۱۴۰۳، خاطره‌ خوشی از تابستان امسال برای شما به یادگار می‌گذارد.کمپین تابستانه مدیران خودرو از ۳۰ تیر تا ۱۱ مرداد در نمایندگی‌های سراسر کشور برگزار می‌شود...

خدمات اختصاصی مدیران خودرو به مالکان خودروهای ام وی ام باعث آماده‌سازی کامل خودرو برای سفر می‌شود، اما این سرویس‌ها وقت‌گیر و زمان‌بر نیست. این کمپین به شیوه‌ای طراحی شده است تا دارندگان خودرو در کم‌ترین زمان بتوانند بهترین خدمات را دریافت ‌کنند و در سفرهای تابستانه از سلامت و امنیت خودرویشان کاملاً مطمئن و آسوده باشند.
کمپین تابستانه مدیران خودرو از ۳۰ تیر تا ۱۱ مرداد در نمایندگی‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.
جزئیات کمپین تابستانه مدیران خودرو
سرویس رایگان خودرو
۵۰ درصد تخفیف لوازم مصرفی
خدمت رسانی به تمامی محصولات مدیران خودرو بدون محدودیت سال تولید
سرویس رایگان کلیه خودروهای ام‌وی‌ام
هر سفری داستان خاص خود را دارد اما همه‌ سفرهای جاده ای خوب با یک چیز شروع می‌شوند: سرویس و چکاپ خودرو. بدون اطمینان وضعیت خودرو نمی‌توان انتظار سفر دلچسبی را داشت. یک خرابی ساده سیستم تهویه مطبوع کافی است تا کل سفر را به کامتان تلخ کند.
مدیران خودرو برای آن‌ که در ساختن یک تابستان خاطره‌انگیز شریک شما باشد، هزینه سرویس خودرو را برعهده گرفته است. مالکان ام وی ام می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو از سلامت خودروی خود مطمئن شوند و اولین گام در ساختن یک تابستان ویژه را بردارند.

خدمت رسانی به تمامی محصولات قدیمی و جدید مدیران خودرو
تمامی دارندگان مدل‌های مختلف ام‌وی‌ام می‌توانند از خدمات ویژه کمپین تابستانه مدیران خودرو استفاده کنند و هیچ محدودیتی برای سال تولید یا مدل خودروها وجود ندارد. این خدمت رسانی گسترده باعث شده تا مدیران خودرو از معدودشرکت‌هایی باشد که به اولین محصول تولیدی تا جدیدترین محصول خدمت رسانی میکند.
برای بهره‌مندی از این خدمات تنها کافیست تا در بازه زمانی مشخص به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنید.
لوازم مصرفی مدیران خودرو در کمپین تابستانه شامل تخفیف است
برای خرید اقلام مصرفی خودرو مثل روغن ترمز، فیلتر هوا و... هیچ زمانی بهتر از تابستان ۱۴۰۳ نیست. در تابستان امسال شما می‌توانید لوازم مصرفی خودرو ام وی ام خودتان را با ۵۰ درصد تخفیف بخرید.
زمان برگزاری کمپین تابستانه خدمات پس از فروش مدیران خودرو
کمپین تابستانه  ۱۴۰۳ مدیران خودرو از ۳۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۱۱ مرداد ادامه دارد. تمامی دارندگان ام‌وی‌ام می‌توانند در این بازه زمانی از خدمات ویژه مدیران خودرو بهره ببرند. این کمپین، فرآیند آماده‌سازی خودرو را تسهیل می‌کند و بهترین زمان برای بررسی و چکاپ کامل خودرو است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11619
اخبار مرتبط
نظرات شما