• سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 16 July 2024

  • سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ -
  • 16 July 2024
خبر خوب برای سهامداران گروه صنعتی بارز؛

تقسیم ۳۵۷۰ ریال سود به ازای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالیانه لاستیک بارز با حضور بیش از ۸۰ درصدی سهامداران خود با حضور مهندس میرزایی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره، مهندس امیری معاونت مالی و عضو هیات مدیره، نمایندگان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و نمایندگان گروه توسعه ملی در مجتمع کرمان برگزار شد...

بر اساس این گزارش در این مجمع مهندس میرزایی ابتدا گزارشی از میزان تولید و فروش محصولات این گروه در مقایسه با سایر رقبا، جایگاه بارز در تولید تایر، وضعیت پروژه های در حال توسعه، میزان عملکرد و دستاوردهای تحقق یافته این گروه درسال گذشته را برای حاضرین مجمع بیان کرد.
همچنین این گزارش می‌افزاید: مدیرعامل گروه صنعتی بارز با بیان اینکه عملکرد این گروه صنعتی در سال ۱۴۰۲ رشد ۳۰ برابری در سود خالص تلفیقی را به همراه داشته است با تولید بیش از ۲۴ محصول جدید علی رغم افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی در هزینه های مواد اولیه توانست شاهد رشد ۵۱ درصدی درآمدهای عملیاتی خود باشد.  
وی در ادامه ی گزارش خود برنامه ها و اهداف پیش روی این گروه را تشریح نموده و افزود: ‌خوشبختانه در سال گذشته در همه ی شاخص های اقتصادی عملکرد مثبتی داشتیم که این عملکرد مثبت نوید دستیابی به تمامی اهداف تعیین شده را در آینده ای نزدیک میدهد.
 در ادامه مهندس امیری معاونت مالی و عضو هیئت مدیره بارز نیز گزارشی از صورت های مالی سال ۱۴۰۲ مانند میزان سود خالص، ارزش دارایی و وضعیت سهام بارز در بازارهای سرمایه را تشریح نموده و بیان کرد: در سال گذشته میزان رشد سرمایه و دارایی های بارز رضایت بخش بوده و تلاش داریم تا با افزایش میزان سرمایه گذاری در این گروه این روند ادامه پیدا کند.
 در پایان اعضاء هیئت رئیسه جلسه مصوبات مجمع را به رأی گذاشته و تصمیمات ذیل اخذ گردید:
۱. تقسیم ۳۵۷۰ ریال سود به ازای هر سهم 
۲. افزایش سرمایه در سال مالی ۱۴۰۳

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11644
اخبار مرتبط
نظرات شما