• چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ -
  • 14 August 2024

  • چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ -
  • 14 August 2024
از ۱۴ تا ۱۸ آبان؛

رفسنجان؛ میزبان نمایشگاه ملی صنایع دستی

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برپایی شانزدهمین نمایشگاه سراسری و ملی صنایع دستی در آبان ماه به میزبانی شهرستان رفسنجان خبر داد...

اعظم علیخانی گفت: شانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی با حضور هنرمندان و ارائه آثار هنری و محصولات صنایع دستی ۳۰ استان کشور در تاریخ ۱۴ تا ۱۸ آبان در رفسنجان دائر می‌شود.
وی تاکید کرد: امسال سعی داریم این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی، شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: نزدیک به ۲۰۰ غرفه شامل رشته‌های شاخص هر استان و تعدادی غرفه از رفسنجان با هدف ایجاد روحیه نشاط، شادابی و تقویت پشتوانه های فرهنگی شهروندان، آشنایی مردم با هنرهای سنتی و صنایع دستی اقصی نقاط کشورمان در این‌نمایشگاه حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: امکان تبادل تجارب فرهنگی هنری بین قشرهای مختلف هنرمندان شهرستان با هنرمندان سایر شهرها و استان های کشور از دیگر اهداف نمایشگاه شانزهم صنایع دستی در رفسنجان است.
به گزارش ایرنا، علیخانی با بیان اینکه سال گذشته این نمایشگاه در شهر سیرجان برگزار شد، تصریح کرد: از مقامات استانی و کشوری، اساتید و هنرمندان صنایع‌دستی از همه استان های کشور دعوت شده تا در این نمایشگاه حضور یابند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11849
اخبار مرتبط
نظرات شما