• یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 25 August 2024

  • یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 25 August 2024
تنها تولیدکننده تایر دارای «تأییدیه نانومقیاس»

دستاورد تازه «بارز»

تولید محصولات جدید مطابق با استانداردهای روزجهانی نیازمند ارتقاء فعالیت های تحقیقات و توسعه در الگوی توسعه پایدار می باشد و در همین راستا گروه صنعتی بارز با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند خود با استفاده از مواد اولیه نانو و بایو (زیستی) و نوآوری در طراحی آمیزه، پارامترهای فنی و عملکردی محصولات را بهبود بخشیده است...

طبق اعلام کارگروه ارزیابی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، انواع تایرهای بارز، در گروه محصولات مختلف شامل تایرهای رادیال سواری، باری-اتوبوسی، تایرهای خودروهای شاسی‌بلند، راهسازی و معدنی با در نظر داشتن ضوابط فنی موجود، «تأییدیه نانومقیاس» را به مدت ۴ سال دریافت کردند.
شایان ذکر است، تولید محصولات جدید مطابق با استانداردهای روزجهانی نیازمند ارتقاء فعالیت های تحقیقات و توسعه در الگوی توسعه پایدار می باشد و در همین راستا گروه صنعتی بارز با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند خود با استفاده از مواد اولیه نانو و بایو (زیستی) و نوآوری در طراحی آمیزه، پارامترهای فنی و عملکردی محصولات را بهبود بخشیده است.
به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی بارز، پیش از این نیز گروه صنعتی بارز با تولید ۱۳ محصول دانش بنیان به عنوان بزرگترین شرکت دانش بنیان صنعت تایر کشور شناخته شده است .
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11921
اخبار مرتبط
نظرات شما