• یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 01 September 2024

  • یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 01 September 2024
پرورش استعدادهای تجاری کرمان؛

بازرگانان نسل فردا

رئیس اتاق کرمان در آغاز دوره آموزشی چهار روزه بازرگانان نسل فردا در جمعی از دانش آموزان کرمانی با اشاره به اینکه برای داشتن کارآفرینان و بازرگانان موفق باید آموزش ها و فعالیت‌ها را از دوران دبیرستان آغاز کرد، گفت: ما برای انتخاب و پرورش استعدادهای تجاری و کارآفرینی تلاش می کنیم و به علاقمندان در این حوزه آموزش های لازم را ارائه می دهیم...

سیدمهدی طبیب زاده، افزود: اتاق کرمان سعی دارد برای جایگزینی هیات نمایندگان و اعضای فعلی اتاق کرمان، افرادی را پرورش دهد تا در آینده نهادی موفق تر شکل گیرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان، وی ادامه داد: امیدواریم بازرگانان نسل فردا که هوشمند، مطلع و مجهز به ابزارهای جدید هستند، بتوانند از مباحث مطرح شده در این دوره به خوبی استفاده و هر گونه ابهامی را با پرسش های خود برطرف کنند. طبیب زاده، خاطرنشان کرد: مهارت محوری به عنوان یکی از مباحث اصلی در مدارس مورد تاکید است زیرا در آینده دانش آموزان و آینده استان و کشور بسیار تاثیرگذار است.
گفتنی است در دوره آموزشی چهار روزه بازرگانان نسل فردا، سرفصل هایی مانند کار گروهی و تیم سازی، مسئله یابی، خلاقیت و ایده پردازی، بوم کسب و کار، اصول تحقیقات بازار، آشنایی با ابزارهای هوش مصنوعی برای راه اندازی کسب و کار و اصول ارائه به صورت کارگاهی و توسط اساتیدی از مرکز توسعه نیروی انسانی اتاق اصفهان، ارائه می شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/12038
اخبار مرتبط
نظرات شما