• سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 10 September 2024

  • سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ -
  • 10 September 2024
چشم انداز پرواز فلای دبی؛

کرمان مقصد گردشگری بین‌المللی

رئیس اتاق کرمان در آئین آغاز پروازهای کرمان- دبی با تأکید بر اینکه کرمان باید به یک مقصد گردشگری بین‌المللی تبدیل شود، گفت: پرواز مستقیم کرمان - دبی به توسعه گردشگری کرمان کمک می‌کند زیرا یکی از ضعف‌های کرمان این بود که تاکنون در هیچ یک از برنامه های تورهای جهانی قرار نداشت...

 سیدمهدی طبیب‌زاده، با بیان اینکه برقراری این پرواز کار بسیار بزرگی بود که امیدواریم به عنوان یکی از دستاوردهای کرمان آیدکس ۲۰۲۴ به یادگار بماند، افزود: این پرواز به سه منظور انجام شده زیرا کرمان در مسیر رشد و توسعه اقتصادی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه کرمان در هیچ نقطه‌ای به تور‌های گردشگری اتصال پیدا نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: در شأن کرمان نبود که یک ضلع از چند ضلعی گردشگری باشد، کرمان باید محور و مقصد گردشگری باشد و شبکه گردشگری به مرکزیت کرمان شکل بگیرد. طبیب‌زاده ادامه داد: تلفیق دریا و کویر ظرفیت های خوبی ایجاد می‌کند و با برقراری این پرواز مستقیم، کرمان یک مقصد گردشگری خواهد شد که هدف ما نیز همین است.
رئیس اتاق کرمان با اشاره به پروژه‌های بزرگ در حال احداث در کرمان و رفت و آمد دشوار کارشناسان خارجی به کرمان، اظهار کرد: برای سهولت حضور کارشناسان و سرمایه‌گذاران به کرمان برقراری این پرواز لازم بود. وی افزود: خانواده‌های کرمانی بسیاری در خارج از کشور ساکن هستند، شرکت های کرمانی در دبی دفتر دارند و برای رسیدن به مقصد با مشکل روبه‌رو بودند که از این پس رفت‌ و آمد آنها با سهولت انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،طبیب زاده، با بیان اینکه امیدوارم این پرواز پایدار بماند تا بتوانیم به اهداف خود در توسعه گردشگری و اقتصادی برسیم، خاطرنشان کرد: دبی به دلایل متعدد یک بارانداز یا یک مرکز صادرات و واردات مجدد کشور و از کشورهای بزرگ شریک تجاری ایران است و باید از این فرصت استفاده کرد. وی بیان کرد: رشد اقتصادی کرمان در نتیجه برقراری این پرواز کاملاً روشن است و کرمان با شبکه بزرگ واردات و صادرات دنیا ارتباط برقرار می کند.


 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/12089
اخبار مرتبط
نظرات شما