• پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ -
  • 17 October 2024

  • پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ -
  • 17 October 2024
با سیگنال ترامپ؛

بیت‌کوین آرایش صعودی گرفت

قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح خود در حدود دو و نیم ماه گذشته افزایش یافته است و علت این اتفاق، بالاتر رفتن شانس دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نظر گرفته می‌شود...

قیمت بیت‌کوین اخیرا به بالاترین سطح خود در دو و نیم ماه گذشته رسید و از 68 هزار دلار عبور کرد. این افزایش با بالا رفتن شانس پیروزی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، در انتخابات مرتبط شده است.
به نوشته کوین تلگراف، بیت‌کوین در هفته گذشته نزدیک به 10 درصد رشد کرد و همزمان شانس ترامپ در پیش‌بینی‌های بازار غیرمتمرکز Polymarket به 60/2 درصد رسید، در حالیکه شانس کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، به 39/8 درصد کاهش یافت.
به گزارش اکوایران، ترامپ به عنوان نامزد حامی نوآوری در حوزه ارزهای دیجیتال تلقی می‌شود، در حالیکه سرمایه‌گذاران نگران هستند که ریاست‌جمهوری هریس ممکن است مقررات سخت‌گیرانه‌تری برای بلاک‌چین اعمال کند. یک اقتصاددان به نام پیتر شیف این افزایش قیمت را به عنوان «الهام‌گرفته از ترامپ» و «بی‌معنی» توصیف کرد و آن را با رکورد جدید طلا در بالای 2680 دلار مقایسه کرد. به‌رغم رشد اخیر بیت‌کوین، شیف اشاره کرد که این رمزارز در هفت ماه گذشته در یک محدوده ثابت باقی مانده است، در حالیکه طلا به‌طور مداوم رکوردهای جدیدی ثبت کرده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/12467
اخبار مرتبط
نظرات شما