• یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024

  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024
با کمک فعالان اقتصادی کرمان؛

51 دستگاه سرمایشی به «بیمارستان افضلی‌پور» اهدا شد

فعالان اقتصادی استان کرمان با محوریت اتاق بازرگانی کرمان در ادامه انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و کمک به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، 51 دستگاه کولر آبی و اسپلیت به ارزش 5 میلیارد ریال به بیمارستان افضلی پور اهدا کردند.

فعالان اقتصادی با آغاز بیماری کرونا در کنار سایر فعالیت های اجتماعی خود، اقدام به تهیه وسایل و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها کرده‌اند که به تازگی و با توجه به گرمای شدید و شرایط ایجاد شده در بیمارستان افضلی‌پور، چندین دستگاه کولر آبی و اسپلیت تهیه و به بیمارستان اهدا شد.
در این اقدام ارزشمند سه دستگاه اسپلیت 48 هزار و 10 دستگاه اسپلیت 24 هزار و 18 دستگاه کولر آبی 5 هزار و 20 دستگاه کولر آبی دو هزار و 800  برای بخش های اورژانس، کرونا، آنکولوژی و آی سی یو اطفال، عفونی، رادیولوژی، پیوند مغز و استخوان، کلینیک، آزمایشگاه، اکو، مامایی و زنان تهیه شده است.
رئیس بیمارستان افضلی پور کرمان ضمن قدردانی از کمک های فعالان اقتصادی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون گفت: مناسب سازی سیستم سرمایشی بیمارستان افضلی پور با هدف ارائه بهتر خدمات به بیماران و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شده که علاوه بر افزایش رفاه بیماران، مانع از گرمازدگی آنها نیز می شود.
محمدحسین مهرالحسینی افزود: دستگاه های کولر آبی برای بخش هایی که بیماران بستری شده اند به کار گرفته می شود و از اسپلیت ها برای بخش هایی مانند رادیولوژی ها، آزمایشگاهها و بخش هایی که گرما و رطوبت به سیستم های آنها آسیب وارد می کند استفاده خواهد شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3466
اخبار مرتبط
نظرات شما