• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهور؛

آخرین شورای اداری کرمان در دولت دوازدهم برگزار شد

آخرین شورای اداری استان در دولت دوازدهم در ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور با استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد.

همزمان با آخرین روز کاری دولت تدبیر و امید و ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور با استانداری‌های سراسر کشور، آخرین شورای اداری استان نیز با حضور یک سوم اعضا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت تعداد شرکت‌کننده‌های جلسات در شرایط کرونایی در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار گردید.
دکتر علی‌ زینی‌وند استاندار کرمان که به جهت پیگیری مسائل استان دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به پایتخت سفر می‌کند، در نشست رئیس جمهور با مدیران ارشد دولت‌های یازدهم و دوازدهم در تهران شرکت کرد.
در این مراسم محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، بیژن زنگنه وزیر نفت، علیرضا آوایی وزیر دادگستری و علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود در دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداختند.
همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در سخنانی گزارشی از اقدامات هشت ساله دولت تدبیر و امید از تحریم‌ها و راهکارهای مقابله با آن، سیاست‌های اقتصادی، دیپلماسی و سیاست خارجی، کنترل و مقابله با کرونا و غیره ارائه کرد.
روحانی رئیس جمهور نیز در پایان این نشست، راه نجات کشور را اعتدال و تعامل سازنده در داخل و خارج دانست و اضافه کرد: کشور باید توسعه یابد، به اوج برسد و الگوی منطقه و جهان باشد که تعامل سازنده با همسایگان و جهان از راه‌های اصلی آن است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3779
اخبار مرتبط
نظرات شما