• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
بازخوانی دستاوردها؛

افق‌های روشن در پروژه‌های ساختمانی«عمران گستران»

شرکت «عمران گستران آذین کویر» از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت راهیان سهام و تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در سال 1400 موفق شد اهداف مورد نظر خود در بخش پروژه‌های ساختمانی را محقق سازد...

 با وجود مشکلات متعدد در حوزه ساخت و ساز و عدم ثبات قیمت ها، با تلاش شبانه روزی نیروی انسانی متخصص و کارامد ضمن حل مسائل حقوقی و انجام روند قانونی پروژه های ساختمانی، این شرکت توانست در سال 1400، بخش عمده ای از تعهدات و اهداف خود را اجرایی سازد.
مهندس محمدرضا محمدی مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری راهیان سهام، اهم فعالیت‌های محقق شده شرکت عمران گستران در سال گذشته را به شرح ذیل، تشریح کرد:
                پیگیری اخذ پروانه ساختمانی پروژه وزراء تهران و از سرگیری فعالیت های اجرایی پروژه علی رغم وجود مشکلات زیاد با شهرداری و انجام ساخت کامل و نصب 70% اسکلت فلزی پروژه، انجام بیش از 90% پایدار سازی و اجرای گود برداری، اجرای سقف تا طبقه همکف .
                تکمیل کلیه عملیات اجرایی پروژه مسکونی گاندی (پشت هتل پارس) کرمان و تحویل واحدهای  واگذار شده به خریداران.
                انجام عملیات مکانیک خاک و ژئوتکنیک، طراحی کامل، اخذ پروانه ساختمانی و تخریب فضای داخلی پروژه مسکونی عمارت چشمه (بلوار کشاورز) کرمان.
                ایجاد زیر ساخت های لازم در جهت توسعه کمی و کیفی شرکت و اجرای پروژه ها به ویژه پروژه اداری وزراء تهران بصورت امانی در راستای ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت تمام شده.
شرکت عمران گستران آذین کویر با استعانت از خداوند متعال و با تمام توان در سال 1401 با عزمی راسخ به افق های روشن برای پیشرفت هرچه بیشتر تلاش می کند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4156
اخبار مرتبط
نظرات شما