• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
رئیس اتاق کرمان در «کرمان آیدکس ۲۰۲۲» مطرح کرد

سند «توسعه متوازن کرمان» تهیه شود

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: سند توسعه متوازن استان باید تهیه شود و استان کرمان ظرفیت و توانایی‌های لازم برای دستیابی به توسعه متوازن را دارد...

سیدمهدی طبیب زاده در آیین افتتاحیه "معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان" گفت:برنامه‌های اتاق بازرگانی در راستای تحقق شعار سال در حال اجراست.
طبق اعلام رئیس اتاق بازرگانی کرمان، محورهای این همایش شامل؛ چابک سازی، تمرکز بر بهبود فضای کسب و کار، کاهش پیچیدگی های صدور مجوزها، تامین زیرساخت های متناسب، تکمیل ارزش زنجیره معدن، توجه به اقتصاد گردشگری، بهینه سازی کشاورزی، توسعه کشاورزی مدرن و ... است.
به گفته او، در سال ۱۳۹۵ مقرر شد خط ۱۱ گاز سراسری کشور احداث و گاز استان کرمان و خراسان جنوبی را تامین کند اما این پروژه به تعویق می افتد و اگر این خط گاز اجرا نشود بسیاری از پروژه های استان کرمان با کمبود گاز مواجه و در آینده با بحران مواجه می شویم.
طبیب زاده با بیان این مطلب که میثاق نامه ای در حال تدوین رئوس کار در استان کرمان شکل گیرد، اظهار کرد: سند توسعه متوازن استان باید تهیه شود و استان کرمان ظرفیت و توانایی های لازم برای توسعه متوازن را دارد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4546
اخبار مرتبط
نظرات شما