• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
با هدف تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه راه‌اندازی شد

دفتر همکاری‌‌های مس سرچشمه و دانشگاه ولی‌عصر

دفتر همکاری‌های مشترک مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با هدف گسترش و تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه راه‌اندازی شد.

در حاشیه دیدار مهندس حسین احمدی، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر عسکری، امام جمعه این شهرستان، محمدرضا رحمانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری رفسنجان، محمد محمودی مومن‌آبادی، مدیر تحقیق و توسعه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، وحید امیری، مدیر آموزش و تجهیز نیروی انسانی این مجتمع با رضا رنجبر کریمی، رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان و سایر مسئولان این دانشگاه، دفتر همکاری‌های مشترک مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان افتتاح شد.
 در این دیدار مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ضمن ابراز امیدواری نسبت به افزایش همکاری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان از پیگیری این مجتمع برای اخذ مجوزهای لازم در جهت توسعه همکاری‌های صنعت مس و دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان،رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان هم ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای این دانشگاه، گفت: مجوز احداث پردیس علم و فناوری کسب شده است که امیدواریم بتواند زمینه‌ای برای ارتقای سطح همکاری‌ها با مجتمع مس سرچشمه رفسنجان باشد.
در ادامه این دیدار دفتر همکاری‌های مشترک مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان راه‌اندازی شد. گفتنی است این دفتر که در محل معاونت پژوهشی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان راه‌اندازی شده، قرار است محل حضور و ارتباط مستمر مدیران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اساتید، پژوهشگران و افراد صاحب ایده برای توسعه همکاری‌های مشترک باشد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4611
اخبار مرتبط
نظرات شما