• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
با سود بالاتر از دوره مشابه سال قبل رقم خورد؛

فروش خوب «فباهنر» در سه‌ماهه ۱۴۰۱

صنایع مس شهید باهنر کرمان۳ ماهه نخست سال را با تحقق سود ۱.۲۴۳ ریالی به پایان رساند. این مبلغ در مدت مشابه سال گذشته ۸۴۱ ریال بود. گزارش عملکرد فروش این شرکت را درادامه می خوانید.

مس شهید باهنردر تیر ماه فروش نسبتا خوب ۵.۹۲۳ میلیارد ریالی را ثبت کرد.
براین اساس؛ فباهنر ۳ ماهه نخست سال را با تحقق سود ۱.۲۴۳ ریالی به پایان رساند. این مبلغ در مدت مشابه سال گذشته ۸۴۱ ریال بود. فباهنر در تیر ماه فروش نسبتا خوب ۵.۹۲۳ میلیارد ریالی را ثبت کرده است. و این در حالی است که فروش تیر سال گذشته و درآمد خرداد ماه از سال جاری به ترتیب ۴.۴۸۸ و ۷.۰۵۷ میلیارد ریال بود.
کل درآمد سال گذشته ۵۵.۷۱۸ میلیارد ریال گزارش شده است. بنابراین فباهنر در دوره ۴ ماهه از سال ۱۴۰۱ موفق شده ۳۸ درصد از بودجه سال گذشته را پوشش دهد.بیشترین وزن سبد فروش این مجموعه را تسمه ورق مسی و برنجی تشکیل می‌دهد. نرخ این محصولات در تیر ماه به ترتیب با کاهش ۳ و رشد ناچیز ۱ درصدی نسبت به نرخ فروش ماه گذشته ۲.۹ و ۲.۶ میلیون ریال به ازای هر تن گزارش شده است.
با توجه به موارد مطروحه و با در نظر گرفتن عملکرد نسبتا خوب شرکت در تیرماه که بالاتر از میانگین ۴ ماهه بوده، به نظر می‌رسد فباهنر در کوارتر دوم سود محقق شده در ۳ ماه نخست سال را بار دیگر تکرار کند. خوب است بدانید تنها ریسک فباهنر برای تحقق این سناریو افت قیمت در بازارهای جهانی خواهد بود.

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4745
اخبار مرتبط
نظرات شما