• جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 26 April 2024

  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 26 April 2024
در نمایشگاه تحول صنعت خودرو؛

پلتفرم PS1 کرمان موتور معرفی می‌شود

شرکت «کرمان موتور» برنامه دارد تا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که توسط وزارت صمت برگزار می شود، پلتفرم PS1 را برای اولین بار و به صورت رسمی معرفی کند.

 این نمایشگاه از ۳ تا ۷ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شداین نمایشگاه که امکان بازدید عموم را ندارد و تنها مقام های کشوری، نمایندگان مجلس، مسئولان، خبرنگاران و فعالان صنعت خودرو می توانند از این رویداد تشریفاتی بازدید کنند. کرمان موتور هم یکی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه خواهد بود و قرار است که پلتفرم PS1 این خودروساز خصوصی به صورت رسمی معرفی شود.
پلتفرم PS1 کرمان موتور نسخه بومی پلتفرم جک J4 است که تغییراتی در آن اعمال شده و امروز امتیاز این پلتفرم به صورت کامل در اختیار کرمان موتور قرار گرفته است. در ابتدا قرار است تا نسخه جدید J4 و نمونه برقی این سدان با داخلی سازی بالا بر روی این پلتفرم معرفی شوند.
در حال حاضر بر روی این پلتفرم با همکاری شرکت مکو گروه مپنا، نسخه برقی و ایرانی J4 ساخته شده است. چندی پیش نمونه برقی این سدان تست های استانداری را پشت سر گذاشت و قرار است تا در اواخر سال جاری، نسخه نهایی این خودرو به بازار معرفی شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4770
اخبار مرتبط
نظرات شما