• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
نرخ دلار در بازارهای همسایه نزولی شد

قیمت طلا و سکه ریزش کرد

قیمت دلار در بازار متشکل امروز بالا رفت اما قیمت سکه و طلا ریزش کرد...

قیمت دلار در بازار متشکل دور روز قبل تا مرز 31 هزار تومان بالا رفت اما روز گذشته بیش از 800 تومان ریزش کرد و با 30 هزار و 197 تومان معامله شد.
اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده امروز در محدوده 30  هزار و 311 تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز گذشته 114 تومان رشد را نشان می دهد .
قیمت دلار در صرافی ملی
صرافی ملی هم امروز قیمت خرید و فروش دلار را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا 28 هزار و 855 تومان(بیست و هشت هزار و هشتصد و پنجاه و پنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا  29 هزار و 145 تومان  (بیست و نه هزارو صد و چهل و پنج تومان) اعلام شد.قیمت خرید دلار توافقی هم امروز 33 هزار و 200 تومان و قیمت فروش آن در حول و حوش 33 هزار و 650 تومان معامله شد .
نرخ دلار در بازارهای همسایه
نرخ دلار امروز در بازارهای همسایه نزولی بود. از طرفی هم قیمت درهم امروز اندکی عقب نشینی کرد.
معامله گران منتظر نتیجه نشست شورای حکام
امروز پیش نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی علیه ایران تسلیم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد و در زمان نوشتن این گزارش نشست شورای حکام در حال برگزاری است.
در پیش‌نویس این قطعنامه بر «نگرانی عمیق» شورای حکام نسبت به مشکلات حل نشده ناشی از «فقدان همکاری کافی از سوی ایران» تاکید شده است.
محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی امروز درباره پیش نویس قطعنامه گفته اینپیش‌نویس از نظر ایران مردود است و فعلا سفری از آژانس به ایران در دستور کار نیست. به نظر می رسد معامله گران دلار در انتظار نتایج این نشست هستند تا مسیر حرکتی خود را تعیین کنند .
پیشروی قیمت اونس طلا
بازار جهانی طلا امروز شاهد پیشروی قیمت اونس طلا بود. فلز گران بهای جهانی امروز در حدود 7 دلار بالا رفت.قیمت اونس طلا در بازار امروز بالا رفت و بر روی 1778 دلار قرار گرفت.
کاهش قیمت سکه و طلا
به گزارش اقتصادنیوز، در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار امروز برخلاف روز گذشته آرایش نزولی به خود گرفت. فلز زرد رنگ داخلی امروز با 6 هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل در محدوده 1 میلیون و 514 هزار تومان به فروش رسید.
قیمت سکه امامی امروز 121 هزار تومان کاهش را تجربه کرد. سکه امروز با 16 میلیون و 327 هزار تومان معامله شد . فلز گزان بهای داخلی در نیمه ظهر  امروز در حول و حوش 16 میلیون و 350 هزار تومان تا 16 میلیون و 400 هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز قبل تقریبا نزدیک به 50 هزار تومان کاهش را نشان می دهد .
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5479
اخبار مرتبط
نظرات شما