• چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 24 April 2024

  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 24 April 2024
مهلت دریافت اسناد تا هشتم آذرماه؛

مزایده ۳۱۸ محدوده معدنی جنوب کرمان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اعلام کرد: مزایده ۳۱۸ محدوده معدنی در جنوب استان کرمان آماده برگزاری شده است و از سرمایه گذاران می خواهیم تا سه شنبه هشتم آذر امسال اسناد مزایده را دریافت کنند.

مسلم مروجی اظهارداشت: تاریخ بازگشایی پیشنهادهای مزایده شنبه ۲۶ آذر ماه سال جاری است و سرمایه گذاران و متقاضیان دارای شرایط شرکت در مزایده می توانند تا تاریخ هشت آذر اسناد مزایده را دریافت و پیشنهادهای خود را تا تاریخ ۲۳ آذر تحویل سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان دهند.
وی با بیان اینکه به دلیل تنوع و تعدد ماده معدنی باید جنوب کرمان را بهشت معادن نامید ادامه داد: مزایده ۳۱۸ محدوده معدنی به منظور افزایش تولید داخل و اشتغال انجام می شود.
مروجی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به افزایش تولید داخل و اشتغازایی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از شیوه های مختلف نظیر مزایده معادن، محدوده های معدنی و استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان برای افزایش تولید و اشتغال در منطقه گام های موثری برداشته است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اضافه کرد: با فعال شدن این تعداد محدوده معدنی، شاهد تحولی عظیم در توسعه، پیشرفت و اشتغال جنوب کرمان خواهیم بود.
به گزارش ایرنا ، مسئولان سازمان صمت جنوب کرمان در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره نوع مواد معدنی به مزایده گذاشته شده گفتند: مزایده مربوط به بیشتر مواد معدنی می شود که مهمترین آنها مس، آهن، کرومیت و دیگر مواد معدنی است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5552
اخبار مرتبط
نظرات شما