• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
سرپرست شرکت صنایع مس افق کرمان خبر داد

افزایش سرمایه جذاب «فافق» از محل سود انباشته

سرپرست شرکت صنایع مس افق کرمان با اشاره به روند افزایش سرمایه اظهار داشت: شرکت صنایع مس افق کرمان با نماد «فافق» در بازار سرمایه، افزایش سرمایه جذابی از محل سود انباشته در دست اقدام دارد...

عباس پورافغان، با اشاره به عملکرد این شرکت طی 9 ماه سپری شده سال جاری و رشد 22درصدی سودآوری شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: سرمایه شرکت با افزایش 34.3درصدی از 3500 میلیارد ریال به 4700 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت و پس از طی‌شدن مراحل نهایی و قانونی، به‌زودی سهام‌داران سهام جایزه خود را دریافت خواهند نمود.
وی افزود: این افزایش سرمایه در جهت اصلاح ساختار مالی و سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه و تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات در شرکت‌های زیرمجموعه استفاده خواهد شد.
پورافغان، همچنین اظهار داشت: باتوجه‌به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مسیر حرکت شرکت‌ها، شاهد ادامه روند سودآوری و رشد شرکت خواهیم بود و چشم‌انداز روشنی در پیش روی خواهیم داشت.

وی همچنین یادآور شد: شرکت‌های زیرمجموعه شرکت صنایع مس افق کرمان با تمام توان و با داشتن نیروی انسانی متخصص درحال‌رشد و توسعه هستند و به‌زودی اخبار و اطلاعات جدیدی از طرح‌های توسعه، پروژه‌ها و قراردادهای جدید آن شرکت‌ها به اطلاع عموم و سهام‌داران خواهد رسیدبه گزارش روابط‌عمومی صندوق بازنشستگی شرکت مس، سرپرست شرکت صنایع مس افق کرمان خاطرنشان کرد: شرکت صنایع مس افق کرمان با مدیریت و هم‌افزایی شرکت‌های زیرمجموعه توانسته زنجیرهٔ ارزش‌افزوده محصولات و خدمات در صنایع پایین‌دست صنعت مس را فراهم کندو گام بلند و ارزشمندی در اشتغال و رشد و شکوفایی صنعت در منطقه بردارد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6521
اخبار مرتبط
نظرات شما