• سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 23 April 2024

  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 23 April 2024
بیت کوین کانال 27000 دلار را از دست می دهد؟

فشار فروش در بازار رمز ارزها

رمز ارزها مجددا با فشار فروش مواجه شده اند. امروز بیت کوین با کاهش قیمت 3 درصدی به کف کانال 27000 دلار نزدیک شده است...

امروز فروشنده های بازار ارزهای دیجیتال کنترل این بازار را در اختیار گرفته اند و قیمت ها را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. بیت کوین هم اکنون با افت 3 درصدی حدود نرخ 27100 دلار معامله می شود و کافی است یک درصد دیگر هم افت کند تا کانال 27000 دلار را از دست بدهد.
با وجود افت امروز، بیت کوین همچنان در مقیاس هفتگی مثبت مانده و رشد 1.5 درصدی داشته است. اما در مقیاس ماهانه افت 7 درصدی در این ارز دیجیتال مشاهده می شود.
ارزش بازار بیت کوین با افت امروز به 525 میلیارد دلار کاهش یافته و ارزش معاملات آن نیز 15 میلیارد دلار است.
اتریوم کانال 1900 دلار را از دست داد
اتریوم هم امروز منفی است اما افت آن کمی کمتر از بیت کوین بوده و با کاهش قیمت 2.5 درصدی، هم اکنون در حدود نرخ 1870 دلار معامله می شود.
اتریوم در مقیاس هفتگی رشد حدود 3 درصدی دارد و در مقیاس ماهانه نیز مثبت مانده و یک درصد رشد داشته است. ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 6 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 224 میلیارد دلار است.
سقوط 24 درصدی اینترنت کامپیوتر طی یک ماه
امروز جو منفی بازار کمی زیاد است و تعداد کمی از آلت کوین ها توانسته اند مثبت باقی بمانند. در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها گراف، کوانت و ریپل مثبت هستند که به ترتیب 4، 2.5 و 2 درصد رشد کرده اند.
در فهرست نمادهای منفی هم آربیتروم با افت 6 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. لیدو دائو هم 5 درصد افت کرده و رندر توکن، سندباکس، آوی، نیر پروتکل، لایت کوین، فایل کوین، آوالانچ و اینترنت کامپیوتر نمادهایی هستند که 4 درصد کاهش قیمت داشته اند.
با کاهش قیمت هایی که امروز اتفاق افتاده، وضعیت نمادها در مقیاس ماهانه کمی خراب شده و اکثر نمادهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار با کاهش قیمت مواجه بوده اند.
البته 6-7 نماد طی این مدت رشد کرده اند که بیشترین رشدها را ترون و ریپل با 11 و 7 درصد افزایش قیمت داشته اند. مابقی نمادهای مثبت ماهانه نیز رشدی کمتر از 3 درصد داشته اند.
اما در میان نمادهای منفی که تعدادشان زیاد هم هست، اینترنت کامپیوتر با سقوط 24 درصدی طی یک ماه گذشته، بزرگ ترین افت را ثبت کرده است. ایپ کوین هم طی این مدت 23 درصد افت داشته است.
ارزش بازار 2.5 درصد افت کرد
به گزارش اقتصادنیوز، ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با 2.5 درصد افت به 1.14 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات اما 24 درصد زیاد شده و به 34 میلیارد دلار رسیده است.
ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2.7 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها نیز 32 میلیارد دلار معامله داشته اند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7498
اخبار مرتبط
نظرات شما