• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و مدیران دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، مراکز رشد و شرکت‌های فناور سراسر استان در دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح شد...

علی بیگ‌زاده معاون استاندار کرمان، در مراسم افتتاح این نمایشگاه و با حضور روسای دانشگاه شهید باهنر و پارک علم و فناوری استان از کمیت و کیفیت شرکت کنندگان و دستاوردهای عرضه شده تقدیر کرد و گفت: در نمایشگاه، روند تبدیل دانش به فناوری و محصول به صورت الهام بخشی به تصویر کشیده شده است
وی بیان کرد: با برگزاری نمایشگاه، مسائل دانش‌بنیان‌ها، محققان و انجام تحقیقات کاربردی و ارزش‌آفرین بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و روند تبدیل ایده به محصول و فناوری تسریع شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان،رئیس پارک علم و فناوری استان نیز گفت: علاوه بر معرفی جدیدترین دستاوردهای تحقیقاتی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سازمان‌ها، صدها محصول فناورانه از سراسر استان در نمایشگاه عرضه شده است.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری به همت پارک علم و فناوری استان و با حمایت استانداری، دانشگاه شهید باهنر و با حضور واحد‌های پژوهشی دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان سراسر استان برگزار شده و تا پنجشنبه ۱۶ آذرماه از ساعت 9 تا 17 در درب شرقی دانشکده فنی در دسترس علاقه‌مندان است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9714
اخبار مرتبط
نظرات شما