• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
در دانشگاه صنعتی سیرجان گشایش یافت؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری سیرجان به مناسبت هفته پژوهش با حضور معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در دانشگاه صنعتی این شهرستان گشایش یافت...

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش در دانشگاه صنعتی سیرجان، معادن، بخش های صنایع منطقه ویژه اقتصادی، شرکت فناور و دانش بنیان و همچنین آموزش و پرورش، تحقیقات دانشجویی و دانش آموزی در ۱۵ غرفه محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف در معرض بازدید علاقه مندان قرار داده اند.
معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش در دانشگاه صنعتی سیرجان و در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها امیدوار کننده است.
حسن زمانیان ادامه داد: امروز جونان این مرزو بوم و شهرستان درصدد اجرای طرح های پژوهشی هستند که می تواند هدایت شغلی و انتخاب مسیر کاری دانشجویان را مشخص کنند.
وی افزود : یکی از هدف‌های ثانویه در تمام دوره‌های نمایشگاه هفته پژوهش ایجاد فضاهای رقابتی به منظور توسعه مهارت‌های فردی دانشجویان و اساتید است که متناسب با شعار سال توجه به محصولات و رشد تولید در تمام برنامه های هفته پژوهش مورد توجه قرار گرفته شده است.
به گزارش ایرنا،رییس دانشگاه صنعتی سیرجان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: معادن، بخش های صنایع منطقه ویژه اقتصادی، شرکت فناور و دانش بنیان و همچنین آموزش و پرورش و تحقیقات دانشجویی و دانش آموزی در ۱۵ غرفه محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف در معرض بازدید علاقه مندان قرارداده اند.
محمدجواد محمود آبادی افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری شهرستان سیرجان امسال با شعارپژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم به مدت یک هفته برای بازدید دایر است.
وی تصریح کرد: تلاش می‌شود در قالب برپایی این نمایشگاه‌ها، شرکت‌های فناور به پارک علم و فناوری ورود کنند و با استفاده از امکانات موجود تولیدات خود که در مرحله نمونه سازی قرار دارند را تجاری سازی و معرفی کنند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9760
اخبار مرتبط
نظرات شما