• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
روند نگران‌کننده قیمتی؛

اتریوم هر چه سود داده بود پس گرفت

اتریوم که با صدور مجوز صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین با افزایش قابل توجه قیمت همراه شده بود، اکنون تمام رشد قیمت خود را از دست داده است...

اتریوم دستاوردهای خود در زمینه رشد قیمت را که در یک دوره مداوم به دست آورده بود، از دست داده است. این ارز دیجیتال که به دنبال صدور مجوز برای صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین، در تاریخ 11 ژانویه سال جاری میلادی (21 دی) از سطح قیمت 2 هزار و 600 دلار نیز فراتر رفت، اکنون تا سطح 2 هزار 300 دلار افت قیمت پیدا کرده است.
به نوشته ایوستینگ، نمودار قیمت اتریوم روند نگران‌کننده‌ای را نشان می‌دهد زیرا این ارز دیجیتال به سرعت از بالاترین نقطه قیمتی خود سقوط کرده و به سطوحی بازگشته که توانایی آن در حفظ روند رشد قیمت پیشین را کمرنگ می‌کند.
کاهش قابل توجه قیمت اتریوم یک سیگنال قوی از یک بازار نزولی است. این نشان‌دهنده بی‌میلی سرمایه‌گذاران برای قرار دادن پول خود در بالاترین سطح قبلی است؛ احتمالا به این دلیل که اتریوم اخیرا عملکرد خوبی نداشته است. این فقدان شتاب و شکست در بازیابی، حساسیت قیمت اتریوم را در شرایط فعلی بازار برجسته می‌کند.
با نگاهی به جنبه فنی، اتریوم از سطح حمایتیِ قوی - در حدود 2 هزار و 350 دلار - عبور کرده است. این قیمت که قبلا علاقه خرید قابل توجهی را به خود جلب می‌کرد، اکنون شکسته شده است و یک واکنش زنجیره‌ای را به وجود آورده است. سطح حمایت مهم بعدی تقریبا در حدود 2 هزار 175 دلار است، جایی که خریداران ممکن است برای متوقف کردن کاهش بیشتر قیمت اتریوم وارد عمل شوند.
به گزارش اکوایران، از طرف دیگر، هر تلاشی برای بازیابی قیمت با مقاومتی در حدود قیمت 2 هزار و 338 دلار روبه‌رو خواهد شد، سطحی که اکنون به عنوان مرز پایینی محدوده تثبیت قبل از افت عمل می‌کند. با این حال، چالش واقعی در سطوح مقاومت بالاتر نهفته است که قبلا حدود 2 هزار و 500 دلار تعیین شده بود و اتریوم در آن زمان برای حفظ حرکت صعودی خود تلاش میکرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10461
اخبار مرتبط
نظرات شما