• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
آخرین قیمت دلار در بازار؛

ورود سکه به کانال جدید

طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی امروز وارد کانال ۳۳ میلیون تومان شد و در ابتدای این کانال به فروش رسید...

در معاملات امروز (شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا باثبات نسبت به‌روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و حواله دلار نیز با نرخ ۳۹ هزار و ۷۰۹ تومان معامله می‌شود.
 قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به‌روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۲۱۹ تومان و نرخ حواله یورو با افزایش به ۴۲ هزار و ۷۶۰ تومان رسیده است.
 از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز باثبات قیمت نسبت به‌روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۸۱۲ تومان است.
 همچنین در صرافی ملی امروز قیمت خرید دلار آمریکا ۴۲ هزار ۴۹۲ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان اعلام شد. از سوی دیگر قیمت خرید یورو ۴۵ هزار و ۷۵۷ تومان و قیمت فروش یورو ۴۶ هزار و ۲۱۹ تومان بوده است.
 فارغ از بازار رسمی، نرخ دلار امروز در هرات با ۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان بازگشایی شد و در زمان تدوین این گزارش بر روی ۵۵ هزار و ۶۵۰ تومان قرار گرفت. این در حالی است که دو روز قبل اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده با ۵۵ هزار و ۳۰۰ تومان به کار خود خاتمه داده بود.
 از سوی دیگر قیمت تتر که دو روز اخیر پشت مرز ۵۶ هزار تومان در نوسان است امروز هم در ورود به کانال ۵۶ هزار تومان ناکام بود و در زمان تدوین این گزارش ۵۵ هزار و ۹۰۲ تومان بود.
 یکی از خبرهای که امروز موردتوجه معامله‌گران قرار گرفت دررابطه‌با آزادشدن ۵۰۰ میلیون مسدوی خودروهای وارداتی بود. در همین رابطه امروز مدیر سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می‌توانند با مراجعه به سیستم بانکی نسبت به برداشت پول‌های مسدود شده خود اقدام کنند. برخی از تحلیلگران اقتصادی معتقدند این اتفاق می‌تواند حجم نقدینگی در بازار را زیاد کند و بخشی از این مبلغ به سمت بازار ارز هدایت شود.
 همچنین امروز «حامد امینی مصلح آبادی - عضو کمیسیون تسهیل تجارت اتاق بازرگانی ایران» درباره ثبات قیمت دلار در ماه‌های پیش رو به ایسنا گفته «پیش‌بینی می‌کنم روند کاهش و ثبات قیمت دلار تا بعد از انتخابات مجلس و پایان سال جاری نیز ادامه داشته باشد
 در کنار بازار ارز، قیمت اونس طلا امروز در زمان تدوین این گزارش، بر روی ۲۰۱۳ دلار معامله شد که نسبت به دیروز نزدیک به ۹ دلار بالاتر بود.
 به گزارش اقتصادنیوز، از بازار جهانی طلا که بگذریم، در ایران و مطابق با اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید
 در کنار طلا ۱۸ عیار، قیمت سکه امامی امروز وارد کانال ۳۳ میلیون تومان شد و در ابتدای این کانال به فروش رسید.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10565
اخبار مرتبط
نظرات شما