• دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 May 2024

  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 May 2024
در نشست خبری همایش کرمان‌ آیدکس مطرح شد

«کرمان ایدکس» نمونه‌‌ای برای اقتصاد ایران

رییس اتاق ایران در نشست خبری همایش توسعه و سرمایه گذاری «کرمان‌ آیدکس» که امروز در تهران برگزار شد،تاکید کرد کرمان آیدکس که با هدف بسترسازی و معرفی ظرفیت‌های مغفول برای جذب سرمایه‌گذار برگزار می‌شود، نمونه‌ای برای کل اقتصاد ایران است و می‌توان آن را به سایر استان‌ها تعمیم داد...

صمد حسن زاده در نشست خبری این رویداد، بر عزم این همایش برای جذب سرمایه‌گذاری با توان بخش خصوصی و حمایت دولت تاکید شد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال جاری و با توجه به مأموریت‌های اتاق ایران در راستای تحقق توسعه پایدار، گفت: مشارکت اتاق‌های سراسر کشور در مسیر برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های اقتصادی شروع شده و در تلاشیم با ایجاد یک فضای تعاملی بین دولت و بخش خصوصی به نتایج خوبی برای توسعه اقتصادی دست پیدا کنیم.
صمد حسن‌زاده، در نشست خبری همایش کرمان آیدکس که در اتاق ایران برگزار شد،افزود: این همایش با هدف بسترسازی و معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری، برگزار می‌شود و نمایندگانی از سایر کشورها، سفرا و روسای اتاق‌های بازرگانی کشورهای هدف دعوت شدند تا با حضور خود، اطلاعات لازم درباره اقتصاد ایران کسب کنند.
حسن‌زاده خاطرنشان کرد: اتاق ایران به نمایندگی از جامعه اقتصادی کشور آمادگی دارد با برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، ظرفیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ایران را به بهترین شکل، معرفی کند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/11117
اخبار مرتبط
نظرات شما