• شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 04 May 2024

  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 04 May 2024
مدیرعامل «شرکت گهر پویش گام»، خبر داد

افزایش تولید سنگ‌آهن معدن ٢ گل‌گهر در تیرماه

شرکت «گهر پویش گام» توانست در تیر ماه به میزان ٤٢٠ هزار تن سنگ آهن تولید کند که این میزان نسبت به خرداد ماه ٢٠ درصد افزایش داشته است.

مهندس حسین پورمعصومی مدیر عامل این شرکت گفت: شرکت گام با همراهی شرکت آرمان گهر به عنوان پیمانکار و شرکت کوشا معدن به عنوان مشاور دستگاه نظارت با حذف کردن خودروهای معدنی که راندمان پایینی داشتند و در پی آن کاهش هزینه تولید سنگ، توانست میزان تولید را بالا ببرد.
او با تاکید بر این نکته که این استخراج از پایین ترین پله های معدن ٢ انجام شده افزود: امید داریم با ادامه این روند در مرداد ماه بیش از ٢ میلیون تن استخراج سنگ آهن و باطله داشته باشیم. ایشان افزودند طراحی موجود در معدن ٢ گل گهر مبنی بر تولید ٤/٥ میلیون تن سنگ آهن در یک سال است که با توجه به تولید ٢٨ میلیون تن فولاد در کشور، با پیروی از سیاست های توسعه ای شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، می توانیم بیش از ٥ درصد خوراک کل کشور را تامین کرده و در تحقق برنامه ی ١٤٠٤ کشور، نقش مهمی ایفا کنیم.
 مهندس پورمعصومی همچنین با اشاره به رشد چشمگیر نمودار تولید ۴ ماه ابتدای سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ گفت: توانستیم در خرداد ماه به صورت تجمعی یک بار دیگر به رکورد تولید در معدن ۲ برسیم.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3765
اخبار مرتبط
نظرات شما