• یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 05 May 2024

  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 05 May 2024
با اعتبار ۱۱۶۸ میلیارد تومان در استان کرمان انجام می‌شود؛

آبرسانی به ۶۶۹ روستای دارای تنش آبی

مدیرکل آبفای استان کرمان با بیان اینکه وزارت نیرو قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) را در کشور راه‌اندازی کرده است،گفت: در استان کرمان طبق این تفاهم‌نامه سهم روستاهای فاقد آب که باید آبرسانی شوند ۶۶۹ روستا با اعتبار ۱۱۶۸ میلیارد تومان است.

عبدیان صبح امروز در آئین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستاهای رفسنجان اظهار کرد: به برکت انقلاب، دولت سیزدهم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور به کارگاه آب رسانی تبدیل شده است.
وی افزود: در همین راستان استان کرمان به لطف سپاه به کارگاه آبرسانی به روستاهای فاقد آب تبدیل شده است.
عبدیان بیان کرد: وزارت نیرو قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) را در کشور راه اندازی کرده و تفاهم نامه را امضا کرده تا به ۱۰ هزار روستای فاقد آب آبرسانی انجام شود.
مدیرکل آبفای استان کرمان تصریح کرد: در استان کرمان طبق این تفاهم نامه سهم روستاهای فاقد آب که باید آبرسانی شوند ۶۶۹ روستا با اعتبار ۱۱۶۸ میلیارد تومان است که امکان افزایش به ۸۰۰ روستا هم در این تفاهم نامه وجود دارد.
به گزارش ایسنا، عبدیان خاطرنشان کرد: در رفسنجان نیز قرار است ۱۱۳ روستا در قالب ۸۰ هزار نفر جمعیت از این نعمت آب بهره مند شوند که در این روستاها ۳۹۶ کیلومتر خط انتقال، ۲۲۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۲۴ باب مخزن با ظرفیت ۲۵ هزار و ۶۰۰ متر مکعب در سه مجتمع حومه غربی، حومه شرقی و نوق اجرایی می شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4305
اخبار مرتبط
نظرات شما