• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
تعامل گروه صنعتی بارز با دانش‌بنیان‌ها؛

بازدید ۱۷ شرکت دانش‌بنیان از خطوط تولید بارز

نمایندگان ۱۷ شرکت فعال در حوزه مواد شیمیایی و قطعات مکانیکی از خطوط تولید کارخانه بارز کرمان بازدید کردند.

نمایندگان این شرکت‌ها در جریان برگزاری نمایشگاه تخصصی دانش بنیان، معدن و صنعت حمل و نقل کرمان، شاهد نمایش تایرهای دانش بنیان گروه بارز در نمایشگاه بوده‌اند.
در روز اول این بازدید که با حضور احسان خواجویی، عضو هیئت مدیره گروه و محمد ضیایی، مدیرمجتمع کرمان و مدیران تحقیقات و توسعه، تولید، بازرگانی، راهبرد و برندینگ برگزار شد، مدیران هر بخش ضمن معرفی ادارات زیرمجموعه، نیازمندی‌های خود را به شرکت‌های دانش بنیان اعلام کردند و در بعد از ظهر همان روز، بازدید از خطوط تولید و همچنین غرفه گروه صنعتی بارز در نمایشگاه دانش بنیان، معدن و صنعت حمل و نقل صورت پذیرفت.
در روز دوم، مدعوین از مرکز تحقیقات و توسعه گروه صنعتی بارز بازدید کردند و در ادامه این برنامه ، دو کارگروه تخصصی مواد و قطعات مکانیکی با شرکت های مدعو هر حوزه تشکیل شد.
 به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی بارز، در جلسه اختتامیه و جمع بندی موضوعات مقرر شد ادارات بازرگانی و تحقیقات و توسعه جهت عملیاتی نمودن پیشنهادات صورت گرفته، هماهنگی لازم را با هر یک از شرکت های دانش بنیان داشته باشند.
لازم به توضیح است همکاری با شرکت های دانش بنیان در سال های گذشته در گروه صنعتی بارز آغاز شده است و برگزاری چنین جلساتی در راستای سیاست های گروه صنعتی بارز به منظور توسعه شبکه دانش بنیان و افزایش تعامل با شرکت های فعال می باشد.


 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5313
اخبار مرتبط
نظرات شما