• جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024

  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024
برای مشارکت و سرمایه گذاری در تولید امضا شد

قراداد همکاری «فولاد مشیز» و «فولاد خورشید راسا»

صنایع فولاد مشیز بردسیر به‌عنوان نخستین مجتمع فولادی جنوب شرق کشور قرارداد مشارکت و سرمایه گذاری در تولید با شرکت صنایع فولاد خورشید راسا امضا کرد...

شرکت صنایع فولاد مشیز بردسیر، ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزارتن انواع شمش فولادی و آلیاژی به روش قوس‌الکتریکی و هم‌چنین ۱۵۰ هزارتن انواع میلگرد ساختمانی را دارد .
با انعقاد قرارداد مشارکت و سرمایه‌گذاری بین دو شرکت، شرکت صنایع فولاد خورشید راسا به صورت انحصاری مسوولیت تامین آهن اسفنجی مورد نیاز شرکت صنایع فولاد مشیز بردسیر را بر عهده خواهد داشت و همزمان مسوولیت عرضه و فروش محصولات تولیدی صنایع فولاد مشیز بردسیر اعم از انواع شمش فولادی و آلیاژی و انواع میلگرد ساختمانی در بازار داخلی و خارجی و همچنین در بورس کالا با صنایع فولاد خورشید راسا می‌باشد.
شرکت صنایع فولاد خورشید راسا که یکی از شرکت‌های معتبر و مطرح در تأمین و بازرگانی داخلی و خارجی تمام محصولات زنجیره بالادست و پایین دست فولاد است، با این مشارکت و سرمایه‌گذاری، نفوذ و سهم خود در صنعت و بازار فولاد کشور را بیش از پیش گسترش می‌دهد.
شایان ذکر است، این مشارکت در چندین فاز و مرحله شامل سرمایه‌گذاری در تولید گندله و آهن‌اسفنجی و توسعه خطوط تولید (ذوب و نورد) نیز خواهد بود.

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5693
اخبار مرتبط
نظرات شما