• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
افت یک درصدی اتریوم؛

بازگشت بیت کوین به کانال 16000 دلار

بیت کوین دوباره وارد کانال 16 هزار دلار شده و اتریوم هم در قیمت حدود 1250 دلار معامله می شود. فردا قیمت ها نوسانات زیادی خواهند داشت...

پس از سقوط از سطح 21 هزار دلاری، اکنون حدود یک ماه است که بیت کوین در یک رنج قیمتی محدود در حال نوسان کردن است. اما این نوسانات محدود، به زودی به پایان خواهند رسید. فردا شاخص تورم آمریکا اعلام می شود و یک روز پس از آن هم نرخ بهره جدید این کشور اعلام خواهد شد که هر دو موضوع، منجر به تغییرات زیاد قیمت خواهند شد.
امروز بیت کوین با افت یک درصدی نسبت به دیروز در حدود نرخ 17 هزار دلار معامله می شود، اما قیمت آن کمی کمتر از 17000 دلار است و نرخ، عملا وارد کانال 16000 دلار شده است.
ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 17 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 326 میلیارد دلار است. بیت کوین در مقیاس هفتگی افت حدود 2 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه رشد 1 درصدی دارد.
اتریوم یک درصد افت کرد
اتریوم هم امروز منفی است و کمی بیشتر از یک درصد افت داشته است. این آلت کوین در حدود قیمت 1250 دلار معامله می شود و در مقیاس هفتگی افتی 3 درصدی دارد. در مقیاس ماهانه هم حدودا نیم درصد افت کرده است.
طی 24 ساعت گذشته حدود 4.5 میلیارد دلار اتریوم معامله شده و ارزش بازار آن نیز عدد 153 میلیارد دلار را نمایش می دهد.
نوسان آلت کوین ها افزایش یافت
نوسانات بازار در روز جاری نسبت به روز گذشته بیشتر است. تعدادی از آلت کوین ها نوسان پرشتابی داشته اند که تون کوین در جهت مثبت، 9 درصد نوسان کرده و بیشترین افزایش قیمت امروز را دارد. ایپ کوین هم امروز 4 درصد رشد کرده است. Trust Wallet Token، لئو و Bitcoin SV نیز امروز 2 درصد رشد کرده اند و این ها تنها نمادهای مثبت امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار هستند.
در میان نمادهای منفی، چیلیز و فلو با افت 8 درصدی بیشترین کاهش قیمت را داشته اند. دوج کوین هم 7 درصد افت کرده است. الگوراند و EOS نیز با افت 5 درصدی، جزو نمادهای منفی امروز محسوب می شوند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 4 درصد دارند.
در مقیاس هفتگی وضعیت اکثر نمادها بد است. در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها 7 نماد طی یک هفته گذشته رشد کرده اند که تون کوین با رشد 15 درصدی بهترین وضعیت را دارد.
چیلیز هم با افت 18 درصدی منفی ترین نماد هفتگی محسوب می شود و فلو با 17 درصد کاهش قیمت در رده بعدی قرار دارد.
ارزش معاملات 35 درصد رشد کرد
ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 1.5 درصدی به 843 میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش بازار نسبت به دیروز 35 درصد رشد کرده و امروز رقم 32 میلیارد دلار را نمایش می دهد.
ارزش معاملات دیفای 2 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم 29 میلیارد دلار است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5811
اخبار مرتبط
نظرات شما