• پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ -
  • 18 July 2024

  • پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ -
  • 18 July 2024
کرمانی‌ها خود را برای دمای زیر صفر آماده کنند؛

پیش‌بینی برف و هشدار یخبندان در کرمان

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان با اشاره به بارش برف در ارتفاعات مناطق مرکزی استان، گفت: از روز دوشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما بویژه دمای کمینه را در کرمان شاهد خواهیم بود...

حمیده حبیبی افزود: از روز دوشنبه تا پنجشنبه به جز کاهش محسوس دما پدیده جوی خاصی در استان کرمان نداریم اما از روز جمعه یا شنبه احتمال بارندگی وجود دارد که این پیش‌بینی هنوز قطعی نیست.
وی بیان کرد: بیشترین بارندگی‌های روز گذشته مربوط به مناطق و شهرستان‌های ماهان با ۸.۶ میلیمتر، بردسیر با پنج میلیمتر و شهر کرمان با ۳.۸ میلیمتر بوده است.
رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان با تاکید بر اینکه کاهش دما و احتمال یخبندان در مناق غرب، شمال‌غرب و شمال استان کرمان محسوس‌تر است، ادامه داد: در مناطق جنوبی این استان فقط احتمال کاهش دما وجود دارد و خطر سرمازدگی این مناطق را درگیر نخواهد کرد.
حبیبی اظهارداشت: حداقل دما امروز در شهر کرمان به چهار درجه سانتیگراد و در گرم‌ترین ساعات به ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، وی اظهارداشت: نکات پیشگیرانه برای جلوگیری از یخ‌زدگی لوله‌ها و مخازن آب در معرض هوا و حفاظت از گل و گیاه در فضای باز و بسته به دلیل کاهش محسوس دما در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه توصیه می‌شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5895
اخبار مرتبط
نظرات شما