• یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024

  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024
پنج رمزارز جدید کریپتو با ظرفیت رشد بالقوه؛

رمزارزهای گمنام و انفجاری در سال ۲۰۲۳

پروژه‌های ارزهای دیجیتال جدید هر روز در حال ظهور هستند، اما اشباع بیش از حد بازار می‌تواند تصمیم گیری در مورد اینکه چه پروژه هایی مستحق توجه هستند را چالش برانگیز کند...

پروژه‌های ارزهای دیجیتال جدید هر روز در حال ظهور هستند، به طوری که سرمایه‌گذاران اکنون صدها فرصت هیجان انگیز برای انتخاب دارند. اگرچه این موضوع بدون شک خبر خوبی محسوب می‌شود، اما اشباع بیش از حد بازار می‌تواند تصمیم گیری در مورد اینکه چه پروژه هایی مستحق توجه هستند را چالش برانگیز کند.
کوین تلگراف در گزارشی سعی کرده است بهترین ارزهای دیجیتالی که ممکن است در آینده رشد مطلوبی را تجربه کنند مورد بررسی قرار دهد. در این گزارش، گوین تلگراف به پنج پروژه هیجان‌انگیزی که درحال‌حاضر موج‌هایی را در بازار کریپتو ایجاد کرده‌اند، می‌پردازد.
پنج رمزارز جدید کریپتو با ظرفیت رشد بالقوه
لیست زیر پنج مورد از برترین پروژه‌های رمزارزی جدید است که توجه فوق العاده‌ای را در جامعه کریپتو به خود جلب کرده است
این پنج پروژه به اختصار شامل:
  Meta Masters Guild — یک اکوسیستم بازی نوآورانه بازی برای کسب درآمد (P۲E).
  Fight Out - یک پروژه کریپتوی جدید حرکت برای کسب درآمد از طریق تناسب اندام.
  C+Charge - اعتبارات کربن و شبکه توکن شارژ EV.
  RobotEra (TARO) - بازی متاورس و توکن غیرقابل تعویض (NFT) با پاداش و ایردراپ.
  Calvaria (RIA) - یک بازی کارت نبرد P۲E که در پیش فروش ۳ میلیون دلار فروخت.
Meta Masters Guild (MEMAG)
شروع بحث در مورد بهترین رمزارز جدید برای سرمایه گذاری، انجمن متا مسترز است. این پروژه منحصر به فرد درحال‌حاضر کشش عظیمی را در جامعه سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است و در عرض چند هفته مبلغ خیره‌کننده ۲.۴ میلیون دلار را جمع آوری کرده است.
به بیان ساده، Meta Masters Guild یک اکوسیستم بازی‌های موبایلی مبتنی بر بلاک چین است که هدف آن ارائه بازی‌های همه جانبه با قابلیت پخش مجدد بی‌پایان است. ویژگی‌های بازی کن و درآمد به‌دست بیاور (Play-to-Earn (P۲E) ) هسته اصلی بازی‌های Meta Masters Guilds هستند و بازیکنان را قادر می‌سازد تا از طریق گیم‌پلی ماهر «Gems» به‌دست آورند. جم‌ها توکن‌های ناشناخته‌ای هستند که مارکت کپی بسیار پایینی دارند اما به دلیل بنیاد قوی ظرفیت رشد بالایی در آینده خواهند داشت.
طبق وایت پیپر، این ارز خارج از زنجیره را می‌توان به راحتی به MEMAG، رمز بومی پروژه ERC-۲۰ مبادله کرد. همچنین، بازیکنان می‌توانند جم‌ها را جمع‌آوری کنند و از آنها برای خرید اقلام از فروشگاه Meta Masters Guild استفاده کنند.
Meta Masters Guild به وسیله مشارکت و توسعه دهندگان مستقل جدید مانند Gamearound از سایر پروژه‌های بازی بلاک چین متمایز است. سه بازی هیجان‌انگیز در حال ساخت هستند و Meta Kart Racers قرار است در اواخر سال ۲۰۲۳ منتشر شود.
این نسخه جدید ارز رمزارزها احتمالاً بر رونق بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری خواهد کرد، زیرا اکنون به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران مشتاق قرار گرفتن در معرض طبقات دارایی خطرناک تر هستند. در زمان نگارش این مقاله، سرمایه‌گذاران می‌توانند توکن‌های MEMAG را زودتر از طریق پیش فروش پروژه، با قیمت ۰.۰۱۶ دلار، خریداری کنند.
رمزارز FIGHT به معنی مبارزه (FGHT)
کسانی که به دنبال بهترین ارز دیجیتال جدید برای سرمایه‌گذاری در حوزه رشد سریع حرکت برای کسب درآمد (M۲E) هستند، ممکن است بخواهند Fight Out را مورد بررسی قرار دهند. هدف این پروژه نوآورانه بازی‌سازی کاهش وزن و ایجاد تناسب اندام از طریق یک فرآیند درون‌برنامه منحصربه‌فرد (و با ارزش) است.
بر اساس وایت پیپر این رمزارز، کسانی که برنامه تلفن همراه Fight Out را دانلود می‌کنند می‌توانند یک نمایه بسازند و تمرین‌های شخصی‌سازی شده را از مربیان نخبه دریافت کنند. کاربران همچنین از ویدیوهای HD که نحوه انجام هر تمرین را توضیح می‌دهد بهره‌مند می‌شوند و اطمینان حاصل می‌کنند که تمام سطوح تجربه به آنها توجه شده است.
هنگامی که کاربران یک تمرین را کامل می‌کنند، برنامه Fight Out حرکات مرتبط را ردیابی می‌کند و با REPS به کاربر پاداش می‌دهد. REPS توکن این شبکه است و می‌توان از آن برای خرید اقلام ارزشمند در فروشگاه Fight Out استفاده کرد، مانند مکمل‌ها و پوشاک.
با این حال، FGHT توکن بومی ERC-۲۰ Fight Out است که می‌تواند برای خرید REPS بیشتر استفاده شود. تیم Fight Out همچنین برنامه‌های هیجان انگیز متعددی برای FGHT دارد، از جمله استفاده از آن به عنوان ارز معاملاتی Fight Out Metaverse.
مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال جدید، تیم Fight Out تصمیم گرفته است تا آگاهی (و تامین مالی) را از طریق پیش فروش افزایش دهد. سرمایه‌گذاران اولیه می‌توانند توکن‌های FGHT را تنها با قیمت ۰.۰۱۸۹۹ دلار خریداری کنند و حتی بر اساس میزان سرمایه‌گذاری و دوره سرمایه‌گذاری، تا ۵۰ درصد پاداش دریافت کنند.
 C+Charge (CCHG)
بسیاری بر این باورند که C+Charge بهترین رمزارز جدید برای خرید سرمایه‌گذاران آگاه به محیط‌زیست است. هدف اصلی C+Charge ایجاد یک سیستم پرداخت همتا به همتا برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی (EV) با استفاده از قدرت فناوری بلاک چین است.
قلب پروژه برنامه موبایل C+Charge است که دارندگان خودروهای برقی می‌توانند آن را دانلود کرده و برای خرید CCHG، توکن اصلی پروژه، استفاده کنند. سپس توکن‌های CCHG را می‌توان برای پرداخت هزینه شارژ EV، با برنامه C+Charge که دارای مکان‌یابی شارژر در زمان واقعی است، استفاده کرد.
زمانی که مالکان خودروهای برقی هزینه شارژ را با استفاده از توکن‌های CCHG پرداخت می‌کنند، اعتبار کربن را به نسبت به‌دست می‌آورند. به این ترتیب، این فرآیند صاحبان خودروهای برقی را تشویق می‌کند تا از سرویس C+Charge استفاده کنند، زیرا می‌توانند تأثیر مستقیمی در مبارزه با تغییرات آب و هوایی داشته باشند.
پیش فروش C+Charge ادامه دارد و به سرمایه‌گذاران اولیه اجازه می‌دهد تا توکن‌های CCHG را تنها با قیمت ۰.۰۱۳ دلار خریداری کنند. درحال‌حاضر بیش از ۵۳۰۰۰۰ دلار برای این پروژه جمع‌آوری شده است، تیم C+Charge برخی از لیست‌های قابل توجه تبادل متمرکز (CEX) را که قرار است در ۳۱ مارس.
RobotEra (TARO)
RobotEra یک نسخه جدید ارز دیجیتال در یک بخش متاورس است که قبلاً توجه فوق العاده‌ای را از جامعه به خود جلب کرده است. این پروژه مبتنی بر اتریوم توسط صرافی محبوب LBank پشتیبانی می‌شود و به نظر می‌رسد تجربه‌ای منحصر به فرد را برای همه کاربران ارائه دهد.
بازیکنان می‌توانند با خرید آواتارهای مبتنی بر NFT، دنیای مجازی به نام تارو را طی کنند. این آواتارها که Robots نامیده می‌شوند، کلید باز کردن تمام ویژگی‌های RobotEra از جمله استخراج منابع، مالکیت زمین و ساخت ساختمان هستند.
با یافتن منابع کمیاب و تکمیل وظایف، بازیکنان می‌توانند TARO، توکن تراکنشی بومی RobotEra را تولید کنند. TARO همچنین می‌تواند از طریق سهام، تبلیغات در جهان، فروش زمین و موارد دیگر به‌دست آید.
به این ترتیب، بسیاری از جامعه کریپتوکارنسی بر این باورند که این بهترین ارز دیجیتال جدید برای خرید است، زیرا امکانات موجود در اکوسیستم بی‌پایان است. اگرچه این پروژه هنوز در حال توسعه است، سرمایه‌گذاران می‌توانند TARO را از طریق پیش فروش، با قیمت فقط ۰.۰۲ دلار خریداری کنند.
Calvaria (RIA)
در پایان به بهترین ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری، Calvaria می‌پردازیم. Calvaria یک بازی کارتی تجاری مبتنی بر بلاک چین است که به نظر می‌رسد "مالکیت واقعی" دارایی‌های درون بازی را فراهم کند.
بازیکنان باید کارت هایی را خریداری کنند که نشان دهنده شخصیت‌های مختلف است تا یک عرشه کامل بسازند. هر کارت به‌عنوان یک NFT ساختار یافته است، که تجارت آنها را در بازار Calvaria برای بازیکنان آسان می‌کند و از افزایش قیمت سود می‌برند.
اکوسیستم Calvaria دارای چندین عنصر گیم پلی هیجان انگیز است، مانند حالت بازیکن در مقابل بازیکن (با جوایز نمادین) و کمپین تک نفره. جالب اینجاست که Calvaria برای موبایل نیز بهینه شده و دارای نسخه رایگان بازی خواهد بود.
تیم Calvaria اخیراً یک مرحله پیش فروش بسیار موفق را به پایان رسانده است که بیش از ۳ میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است. RIA، رمز بومی Calvaria، در BKEX در تاریخ ۷ فوریه به صورت زنده پخش می‌شود و فهرست‌های CEX اضافی برای هفته‌های بعد برنامه‌ریزی شده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6606
اخبار مرتبط
نظرات شما