• شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 04 May 2024

  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 04 May 2024
۱۳ هزار ملک مازاد به فروش گذاشته شد؛

دشت دولت از فروش املاک در کرمان

به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان تعداد ۱۳ هزار و ۵۸۶ مورد ملک مازاد دستگاه های اجرایی استان در سامانه سادا ثبت شده و ۱۵ ملک به ارزش ۲۷ میلیارد تومان به فروش رسیده است...

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان اظهار کرد: مولدسازی دارایی‌های دولت در دستور کار است تا از محل شناسایی املاک مازاد و فروش آن، پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام تکمیل شود.
محمدصادق سلطانی نژاد با اشاره به اینکه در استان کرمان تاکنون ۱۰۰ درصد منابع فروش املاک به استان برگشت داده شده، افزود: تاکنون ۴۳ ملک به مبلغ ۴۸ میلیارد تومان به فروش رفته است.
سلطانی نژاد بیان کرد: تعداد ۱۳ هزار و ۵۸۶ مورد ملک مازاد دستگاه های اجرایی استان در سامانه سادا ثبت شده و در سال جاری ۱۵ ملک به ارزش ۲۷ میلیارد تومان به فروش رسیده است.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه اعتبارات هزینه‌ای استان در سال جاری ۱۲۲۰ میلیارد تومان بوده، اظهار کرد: در ۱۱ ماه گذشته ۹۵.۳ درصد اعتبارات هزینه‌ای استان توزیع شده است.
محمدرضا وحیدی افزود: از میزان ۱۵۷۴ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی استان تاکنون ۴۸.۵ درصد تخصیص یافته و در مجموع حدود ۶۰ درصد اعتبارات استان از تمام منابع هزینه‌ای، تملک دارایی، نفت و سایر موارد محقق شده است.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی در ماه پایانی سال نسبت به جذب منابع وزارت مربوطه اقدام کنند، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان نقدینگی از محل حقوق دولتی معادن استان وصول شده است.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه دستگاه های استان باید از ظرفیت های قانونی بودجه نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند، افزود: در حوزه مشارکت‌های عمومی و خصوصی، قانون مالیات و ماده ۵۶ قانون الحاق برخی از این ظرفیت‌های بودجه‌ای است که نباید از آنها برای جذب منابع مالی غفلت کرد.
به گزارش ایسنا،وی تصریح کرد: از سال ۹۶ تا پایان دی ماه امسال بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان جذب شده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6712
اخبار مرتبط
نظرات شما