• دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 13 May 2024

  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 13 May 2024
در دبی ساخته می‌شود؛

اولین «برج بیت کوین» جهان

یک توسعه‌دهنده مستقر در دبی اخیراً برنامه‌های بلندپروازانه‌ای را برای ساخت اولین برج بیت‌کوین (BTC) در جهان اعلام کرده است؛ پروژه‌ای نوآورانه که هدف آن نشان دادن اهمیت دارایی های دیجیتال و ارزهای دیجیتال است که قرار است در نشست آتی COP28 در دبی در تاریخ 24 می رونمایی شود...

طبق گزارش EINpresswire ، گفته می‌شود هتل‌های زنجیره‌ای جدید که به سبک بیت‌کوین شکل می‌گیرد، از فناوری‌های پیشرفته مانند بلاک چین و هوش مصنوعی استفاده می‌کند و بر اصول پایداری مواد و عدم انتشار کربن دی اکسید تاکید دارد.
همچنین توسعه دهنده این هتل های زنجیره ای قصد دارد با ارائه توکن های غیرقابل تعویض (NFT) به مشتریان خود پاداش دهد. با سهام گذاری ارزهای دیجیتال، مهمانان یک APY ایجاد می‌کنند که بعداً می‌تواند از پرداخت اجاره‌شان بازخرید شود.
سالواتوره لجیرو (Salvatore Leggiero)، توسعه‌دهنده این برج اعلام کرد: «این اولین هتلی خواهد بود که پولی را که پرداخت کرده‌اید، به اضافه سود، به شما پس می‌دهد.» چنین پیشنهاد فریبنده ای نوید یک تجربه فراموش نشدنی را به مهمانان می دهد و در عین حال از مزایای مالی بالقوه ارزهای دیجیتال نیز بهره می برند.
لجیرو در مورد پیدایش این پروژه توضیح داد :هر پروژه بزرگ از یک ایده سرچشمه می گیرد، در ذهن رشد می کند و روی کاغذ شکل می گیرد، درست مانند لئوناردو داوینچی وقتی ماشین های آینده را تصور می کرد.
لجیرو برای نمایش مجازی برج بیت کوین، از معمار ایتالیایی مشهور سیمون میشلی (Simone Micheli) کمک گرفت.
میشلی با بیش از سه دهه تجربه در تکمیل پروژه های بین المللی متعدد، قصد دارد محیط های مجازی ایجاد کند که تجربیات غیرقابل تصور را به تصویر بکشد.
یک برج 40 طبقه
برج بیت کوین یک آسمان خراش 40 طبقه حیرت انگیز است که نماد ادای احترام دبی به بیت کوین و دربرگیرنده اصول خالق مرموز آن، ساتوشی ناکاموتو است. لجیرو این برج را به عنوان یک انقلاب املاک و مستغلات تصور می کند که شکاف بین دارایی های دیجیتال و فیزیکی را پر می کند. برج بیت کوین نقطه شروعی برای همه کسانی خواهد بود که می خواهند در این انقلاب شرکت کنند.
لجیروکه به عنوان مدیرعامل Metaverse Investments LLC نیز فعالیت می کند، با دعوت از هنرمندان، معماران، خلاقان و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال از جای جای جهان، از افراد با پیشینه های مختلف می خواهد که در این پروژه پیشگامانه شرکت کنند.
دبی با رویکرد آینده نگر خود، قصد دارد خود را به عنوان یک مرکز جهانی برای نوآوری ارزهای دیجیتال تثبیت کند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7440
اخبار مرتبط
نظرات شما