• یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 12 May 2024

  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 12 May 2024
موافقتنامه‌ای که اجرایی خواهد شد؛

ارائه خدمات گمرکی به شرکت مس از گمرک کرمان

در راستای افزایش سطح تعامل و تسهیل امور گمرکی در داخل استان کرمان، نشست مشترکی بین مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی و مدیرکل گمرکات استان کرمان برگزار شد...

در این جلسه مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی ضمن اشاره به سیاست‌های شرکت ملی مس ایران در خصوص دستیابی به افق تولید یک میلیون تن مس کاتد ظرف مدت ۴ سال آینده و نقش بسزای گمرک در تسهیل تأمین نیازهای اولیه، راهبرد اصلی در شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی را استفاده از حداکثر ظرفیت‌های بومی و تسریع در تأمین مواد و قطعات باکیفیت در استان‌های بومی دانست.
سید حمیدرضا توحیدی با تأکید بر این که بایستی به نحوی برنامه‌ریزی گردد تا زیر ساخت لازم برای ارائه خدمات گمرکی در استان برای تأمین مواد اولیه و قطعات موردنیاز صنعت مس در استان فراهم گردد خواستار تسهیل امور گمرکی در داخل استان برای پشتیبانی لازم از رشد تولید شد.
به گزارش روابط‌عمومی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت صنایع ملی مس ایران، مدیرکل گمرکات استان کرمان نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای ارائه کلیه خدمات گمرکی موردنیاز شرکت خدمات بازرگانی در داخل استان ابراز امیدواری کرد، تعامل لازم بین دستگاهی برای اخذ مجوزهای موردنیاز دراسرع‌وقت صورت پذیرد.
دولتی با اشاره به اینکه بومی‌شدن امور گمرکی می‌تواند رشد تولید و اشتغال آفرینی در استان‌ها را به همراه داشته باشد، گفت: با ترخیص ۹۰ درصدی کالا در خصوص ایجاد انبار اختصاصی و یا ترخیص ۵۰ درصد مواد و قطعات گمرکی شرکت مس به‌صورت اعتباری بتوانیم ظرفیت استان را دراین‌خصوص افزایش دهیم.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7616
اخبار مرتبط
نظرات شما