• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
رشد اندک اتریوم؛

بازده هفتگی بیت‌کوین مثبت شد

بیت‌کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز با رشد کمتر از یک درصد، در حدود نرخ 26200 دلار معامله می شود. بیت‌کوین طی یک هفته گذشته رشد 2 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم 2 درصد افت قیمت را ثبت کرده است...

بیت کوین با ارزش بازار 508 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته حدود 11 میلیارد دلار معامله شده است. ارزش معاملات بیت کوین دوباره رو به کاهش است که این اتفاق خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال محسوب نمی شود.
البته این هفته آمارهای اقتصادی آمریکا منتشر می شود که می تواند بر ارزش معاملات ارزهای دیجیتال اثرگذار باشد. همچنین اعلام نرخ بهره جدید در آمریکا نیز عاملی است که می تواند تعیین کننده جهت حرکت بازارهای مالی از جمله بازار رمز ارزها باشد.
رشد اندک اتریوم
اتریوم امروز با رشد نیم درصدی نسبت به دیروز، در حدود نرخ 1750 دلار معامله می شود. این آلت کوین در مقیاس هفتگی 3 درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه نیز حدود 3 درصد افت را ثبت کرده است.
ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته کمتر از 6 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 210 میلیارد دلار است. مدت هاست که ارزش بازار اتریوم در حوالی همین 210-220 میلیارد دلار باقی مانده و بعید نیست به زودی نوسانات زیادی در این آلت کوین اتفاق بیفتد.
اکثر آلت کوین ها مثبت هستند
آلت کوین ها امروز اکثرا مثبت هستند. البته چند نماد هم افت قیمت داشته اند اما اکثر آن ها رشد کرده اند. در فهرست نمادهای مثبت، فانتوم با رشد 8 درصدی بیشترین افزایش قیمت را دارد. ریپل هم 7 درصد افزایش قیمت داشته و بازدهی خوبی داده است. فایل کوین و یونی سواپ هم به ترتیب 6 و 5 درصد رشد کرده اند.
در فهرست نمادهای منفی، کرونوس با افت 2 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. لئو و لیدو دائو هم با افت کمتر از یک درصد، دیگر نمادهای منفی بازار امروز محسوب می شوند.
در مقیاس هفتگی، ریپل با رشد 9 درصدی بهترین عملکرد را داشته و بیت کوین با رشد 2 درصدی دیگر نماد پربازده این هفته بوده است. Wrapped Bitcoin هم با رشد 1.5 درصدی، دیگر نمادی بوده که طی هفته گذشته افت نکرده است. مابقی نمادها در فهرست 50 ارز برتر بازار، در مقیاس هفتگی افت داشته اند.
بیشترین افت هفتگی مربوط به ایپ کوین است که طی این مدت 26 درصد کاهش قیمت داشته. سولانا و آپتوس هم با افت 20 درصدی، از دیگر نمادها با افت شدید در هفته گذشته بوده اند.
ارزش معاملات تغییر نکرد
به گزارش اقتصادنیوز،ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد کمتر از یک درصد، عدد 1.06 تریلیون دلار را نمایش می دهد. ارزش معاملات هم نسبت به دیروز تغییر خاصی نداشته است.
ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 27 میلیارد دلار معامله انجام شده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7630
اخبار مرتبط
نظرات شما