• جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024

  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024
حمایت اتاق کرمان از حضور فعالان اقتصادی در نمایشگاه‌های معتبر؛

حضور فعال انجمن‌های اتاق کرمان در آگروفود

پاویون انجمن‌های اتاق کرمان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود2023) از 26 خردادماه دایر شده و تا 29 خرداد به حضور فعال خود ادامه خواهد داد. در همین ارتباط، رییس اتاق بازرگانی کرمان نیز تاکید کرد:از حضور فعالان اقتصادی در نمایشگاه‌های معتبر حمایت می‌کنیم...

در این پاویون 6 غرفه وجود دارد که نمایندگان انجمن های پسته، گیاهان دارویی و معطر، گلخانه داران جنوب، گلخانه داران شرق و خرما به عرضه و معرفی محصولات مختلف استان کرمان می پردازند. آئین افتتاح این نمایشگاه دیروز جمعه با حضور رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو تشخیص مصلحت نظام، سفرای کشورهای برزیل، فنلاند و بلاروس و سایر مسئولان و مقامات برگزار شد.
این رویداد بزرگ بین المللی با مشارکت ٦٩٨ شرکت داخلی و ١۲۷ شرکت خارجى از ۱۵ کشور جهان شامل ایتالیا، برزیل، آلمان، روسیه، فرانسه، دانمارک ، ترکیه، چین، اتریش، اماره متحده عربى، تایلند، لهستان، کره جنوبى، هلند و هند در زمینه های فرآورده ها و محصولات غذایى، ماشین آلات صنایع غذایى، بسته بندى، محصولات کشاورزى و صنایع جانبى دایر است.
از حضور فعالان اقتصادی در نمایشگاه های معتبر حمایت می کنیم
رئیس اتاق کرمان گفت: اتاق کرمان در راستای توسعه صادرات و تولید صادرات محور، همواره از حضور فعالان اقتصادی و تشکل ها در نمایشگاه های معتبر داخلی و بین المللی حمایت می کند.
سیدمهدی طبیب زاده، در حاشیه بازدید از پاویون انجمن های اتاق کرمان در نمایشگاه آگروفود تهران، افزود: از آنجایی که نمایشگاه صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته ایران(آگروفود 2023) با ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه، پل ارتباطی مهمی بین صنایع کشاورزی و غذایی است و فرصت مناسبی را برای ارتباط و همکاری شرکت ها و همچنین ترویج صادرات و توسعه کسب و کار در سطح جهانی فراهم می کند، حضور اعضای اتاق متقاضی شرکت در این نمایشگاه را تسهیل کردیم.
وی با تاکید بر حضور ساختارمند تشکل های اتاق کرمان در این نمایشگاه ادامه داد: بخش عمده ای از اقدامات اتاق کرمان مانند حضور در چنین نمایشگاه هایی به صورت مستقیم به حمایت از فعالان اقتصادی اختصاص دارد و تنها بخش اندکی از فعالیت ها به صورت غیرمستقیم و با در نظر گرفتن چشم انداز و دستاوردهای بلندمدت انجام می شود. طبیب زاده، تصریح کرد: استان کرمان با گستره پهناور، اقلیم متنوع و شرایط جغرافیایی ممتاز در جنوب شرق کشور فرصت ها و قابلیت های فراوانی برای رشد تجارت در حوزه محصولات کشاورزی و موادغذایی دارد که در این نمایشگاه باید به بهترین شکل از فرصت ایجاد شده برای معرفی محصولات استفاده کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمان،رئیس اتاق کرمان تصریح کرد: کرمان همواره در تولید محصولات بی نظیری مانند پسته، خرما، گیاهان دارویی، محصولات جالیزی و صنایع مرتبط با محصولات کشاورزی و موادغذایی جایگاه ویژه ای داشته و دارد و باید برای تولید باکیفیت و صادرات آن برنامه اساسی در نظر گرفته شود.
گفتنی است پاویون انجمن های اتاق کرمان در سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود2023) از 26 خردادماه دایر شده و تا 29 خردادماه ادامه دارد. در این پاویون نمایندگان انجمن های پسته، گیاهان دارویی و معطر، گلخانه داران جنوب، گلخانه داران شرق و خرما به عرضه و معرفی محصولات مختلف استان کرمان می پردازند.


 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7675
اخبار مرتبط
نظرات شما