• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
اتریوم در آستانه ورود به کانال 2000 دلار؛

ورود بیت کوین به کانال 31000 دلاری

امروز دوباره دو ارز بزرگ بازار رمز ارزها خلاف جهت یکدیگر حرکت کرده اند. بیت کوین مثبت است و اتریوم افت کرده. این اتفاقی است که معمولا بسیار کم رخ می دهد. بیت کوین امروز با رشد حدود 1.5 درصد، وارد کانال 31000 دلار شده و حوالی همین عدد معامله می شود...

با این رشد، بازده هفتگی بیت کوین 1.5 درصد مثبت شده و بازده ماهانه آن نیز مثبت 14 درصد است. با رشد امروز، ارزش بازار بیت کوین به 602 میلیارد دلار رسیده و سرانجام از کانال 500 میلیارد دلار خارج شده است. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 16 میلیارد دلار ثبت شده است.
اتریوم در آستانه ورود به کانال 2000 دلار
اتریوم امروز برخلاف بیت کوین، افت قیمت داشته و با کاهش کمتر از نیم درصد، در حدود نرخ 1960 دلار معامله می شود. با توجه به وضعیت خوبی که ارزهای دیجیتال پیدا کرده اند، بعید نیست به زودی اتریوم وارد کانال 2000 دلار شود.
اتریوم در مقیاس هفتگی رشد 4 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه تنها 2 درصد رشد کرده است. ارزش معاملات این آلت کوین طی شبانه روز گذشته کمی پایین تر از 7 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 235 میلیارد دلار را نمایش می دهد.
رشد 9 درصدی دو آلت کوین
امروز اکثر نمادها در فهرست 50 ارز برتر بازار منفی هستند. اما تعدادی نماد هم رشد داشته اند که تعدادشان کم نیست. در فهرست نمادهای مثبت، آوی و آپتوس با رشد 9 درصدی بهترین بازده را داده اند. میکر و لئو هم به ترتیب 8 و 7 درصد رشد کرده اند. مابقی نمادهای مثبت، رشد کمتر از 3 درصد دارند.
در فهرست نمادهای منفی، گراف و Bitcoin SV با افت 6 و 5 درصدی بیشترین کاهش قیمت را ثبت کرده اند. هدرا، بیت کوین کش و فایل کوین هم افت 3 درصدی دارند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 3 درصد داشته اند.
در مقیاس هفتگی، میکر با رشد 43 درصدی بهترین بازدهی را داشته و بیت کوین کش هم که اخیرا یک رشد رویایی را ثبت کرده بود، همچنان در مقیاس هفتگی یکی از نمادهای پربازده محسوب می شود که با 25 درصد بازدهی، در رده دوم پربازده ترین نمادهای هفتگی قرار دارد.
طی این مدت بیت دائو و لایت کوین با رشد 23 و 20 درصدی، از نمادهای پربازده بوده اند. Bitcoin SV و آوی هم با رشد 19 درصدی عملکرد خوبی را ثبت کرده اند.
ارزش بازار نیم درصد بالا رفت
به گزارش اقتصادنیوز، ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با نیم درصد رشد به 1.21 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 11 درصد نسبت به دیروز بیشتر شده و به رقم 36 میلیارد دلار رسیده که همچنان عدد بزرگی محسوب نمی شود.
ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2.8 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 33 میلیارد دلار معامله انجام شده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7869
اخبار مرتبط
نظرات شما