• شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 11 May 2024

  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 11 May 2024
پلیس کرمان خبر داد

دستگیری باند فروش خودروهای اجاره‌ای در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اعضای یک باند کلاهبرداری که اقدام به فروش خودروهای اجاره ای از تهران در سایر استان های کشور می کردند، دستگیر شدند...

سردار عبدالعلی روانبخش توضیح داد: در پی طرح شکایت های متعدد کلاهبرداری و فروش مال غیر در پلیس آگاهی استان کرمان، موضوع مورد بررسی ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت و مشخص شد متهمان دخیل در این پرونده ها با هویت های جعلی، خودروهای لوکس را از تهران اجاره کرده و با درج آگهی در سایت های معتبر اقدام به فروش آنها در استان های جنوبی کشور با جعل سند و قیمت های پایین‌تر می‌کنند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با توجه به حساسیت موضوع و زیان زیادی که متوجه خریداران این خودروها بود موفق شدند با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پی جویی های پلیسی سه ماهه، سرکرده اصلی این باند را شناسایی و دستگیر کنند که این متهم با توجه به اسناد و مدارک موجود به بزه انتسابی و همچنین کلاهبرداری از مردم در قالب پیش فروش ساختمان و اقلام خوراکی با همکاری دیگر همدستانش اقرار کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در ادامه نیز با اشرافیت اطلاعاتی پلیس پنج همدست این متهم که در زمینه جعل اسناد هویتی و مالکیتی، جعل عنوان و ثبت شرکت های کاغذی فعالیت داشتند در استان های فارس، تهران و کرمان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: تاکنون ۱۲ شاکی که متهمان بیش از ۶۰ میلیارد ریال را از آنان در قالب فروش خودرو، اقلام خوراکی و پیش فروش مسکن مهر کلاهبرداری کرده اند طرح شکایت داشته اند و پیگیری های پلیس برای احقاق حق آنان نیز در حال انجام است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7960
اخبار مرتبط
نظرات شما