• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
نهنگ‌ها در حال فروش دارایی‌های خود؛؛

چه اتفاقی برای اتریوم خواهد افتاد؟

طبق گزارش‌های اخیر از بازار ارزهای دیجیتال، نهنگ‌های اتریوم در حال فروش گسترده دارایی‌های اتریومی خود هستند. این اتفاق، گمانه‌زنی‌ها راجع به نوسانات قیمت اتریوم و آینده‌ آن را افزایش داد...

داده‌های اخیر نشان می دهد که نهنگ‌های اتریوم به طور قابل توجهی در حال فروش دارایی‌های خود هستند. یکی از این موارد شامل معامله‌ای بود که در آن یک نهنگ 4549 اتریوم را به قیمت تقریبی 8.78 میلیون دلار به قیمت 1930 دلار در حدود 14 ساعت پیش فروخت. قابل ذکر است، این نهنگ خاص در ابتدا 6 میلیون دلار برای خرید 4549 ETH با قیمت 1319 دلار در 9 ژانویه، یعنی تقریباً 2.78 میلیون دلار سود به دست آورد.
این الگوی فروش در میان نهنگ‌های ETH ممکن است با یک حرکت استراتژیک برای بهره‌گیری از مزایای افزایش اخیر ارزش ارز دیجیتال آغاز شده باشد. این وضعیت بازار تا حد زیادی ناشی از تصمیم مثبت دادگاه به نفع XRP ریپل است که بر چندین ارز دیجیتال دیگر از جمله اتریوم اثر موجی داشت.
به نظر می‌رسد تصمیم دادگاه تقویت قابل‌ توجهی برای احساسات کلی بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است که منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت چندین توکن از جمله اتریوم شده است.
پس از تصمیم دادگاه XRP، قیمت اتریوم به حدود 2000 دلار افزایش یافت. این رالی چشمگیر بدون شک فرصتی جذاب برای کسب سود برای نهنگ های ETH که دارایی‌های خود را در سطوح قیمتی پایین‌تر به دست آورده بودند، ارائه کرد. به این ترتیب، فروش فعلی ETH توسط نهنگ‌ها می‌تواند بازتابی از این سرمایه‌گذاران بزرگ باشد که از سود خود پول نقد می‌کنند؛ حرکتی قابل درک با توجه به نوسانات هولناک و بدنام بازار کریپتو.
با این حال، با شروع فروش نهنگ‌ها، قیمت اتریوم از سطح 2000 دلاری خود شروع به عقب‌نشینی کرد که واکنش طبیعی بازار به یک فروش قابل توجه بود. این فعالیت اخیر در بازار اتریوم یادآور تأثیر قابل توجهی است که نهنگ‌ها می توانند بر قیمت کریپتو داشته باشند که اغلب منجر به نوسانات شدید قیمت می‌شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7999
اخبار مرتبط
نظرات شما