• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
احساسات بازار ارزهای دیجیتال «خنثی» است؛

بیت‌کویت در وضعیت «آرامش قبل از طوفان»

بر اساس شاخص ترس و طمع کریپتو، که در حال حاضر در کمترین حد خود در ماه ژوئیه تاکنون قرار دارد، احساسات بازار ارزهای دیجیتال «خنثی» است...

دلار پس از آنکه هفته گذشته با کاهش بازدهی خزانه‌داری، بیشترین کاهش هفتگی خود را در سال جاری تجربه کرد، روز دوشنبه در برابر سبدی از ارزها افزایش یافت.
عملکرد قیمت بیت کوین در کوتاه مدت فعالان بازار را نگران کرده است، اما با این وجود نشانه‌های انباشت گسترده بیت‌کوین را می‌توان شاهد بود.
بیت‌کوین هفته جدیدی را با ارزش بالای 30000 دلار آغاز می‌کند، اما در این مدت حرکت چشمگیری نداشته و محدوده معاملات چند ماه است که تغییر نکرده.
داده‌های زنجیره‌ای بیت‌کوین به مرحله انباشت مجدد در میان سرمایه‌گذاران اشاره می‌کند که احتمالاً منعکس‌کننده ذهنیت «آرامش قبل از طوفان» قبل از یک حرکت مهم‌ در بازار است.
بر اساس شاخص ترس و طمع کریپتو، که در حال حاضر در کمترین حد خود در ماه ژوئیه تاکنون قرار دارد، احساسات بازار ارزهای دیجیتال «خنثی» است.
بنابراین، بیت کوین/دلار آمریکا از هفته گذشته، یعنی از زمانی که نقدینگی کاذب  منجر به صعود به بالاترین قیمت‌های سالانه و به دنبال آن یک کاهش چشمگیر شد، در یک «محدوده کوچک» باریک ادامه دارد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8027
اخبار مرتبط
نظرات شما