• شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024

  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 27 April 2024
یک پیش‌بینی فوق العاده صعودی؛

اتریوم از بیت‌کوین سبقت می‌گیرد؟

نظرسنجی اخیر کریپتو نشان می‌دهد که 47 درصد از سرمایه‌گذاران انتظار دارند اتریوم از بیت‌کوین پیشی بگیرد...

«فیدلیتی دیجیتال»  یک پیش‌بینی فوق العاده صعودی برای ETH در 12 ماه آینده ارائه کرد، در حالی که یک نظرسنجی جداگانه از «کریپتو ونتج» نشان داد که 47٪ از سرمایه‌گذاران انتظار دارند اتریوم از بیت‌کوین پیشی بگیرد.
«فیدلیتی دیجیتال» گزارش سیگنال های «Q2 2023» را در 18 ژوئیه منتشر کرد که ادعا می‌کرد چشم انداز اتریوم برای 12 ماه آینده و بلند مدت مثبت است. از اوایل سال تا به امروز، اتر 62 درصد افزایش یافته است.
این گزارش همچنین به افزایش 15 درصدی تعداد اعتبارسنجی‌های فعال اتریوم در سه ماهه دوم اشاره می‌کند.
انتظارات پیرامون EIP-1153 نیز در حال ایجاد شتاب برای شبکه اتریوم است. بر اساس داده های DefiLlama، این تغییر به ویژه برای صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) معنادار است، جایی که تسلط اتریوم از 60 درصد شش ماه قبل به 46 درصد کاهش یافته است.
یکی دیگر از عوامل افزایشی بالقوه برای شبکه اتریوم، ارتقای پیش‌بینی‌شده DEX، Uniswap است. با توجه به ارائه 17 جولای در کنفرانس انجمن اتریوم، نسخه آینده Uniswap v4 به کاربران اجازه می‌دهد تا انواع نامحدودی از استخرها را با استفاده از دکمه‌های قابل برنامه ریزی (قلاب ها)، پشتیبانی بومی ETH و یک قرارداد singleton که تراکنش‌های داخلی را قبل از تسویه مانده های نهایی انجام می دهد، بسازند.
در صورت تایید، پیاده‌سازی برای شبکه اتریوم حیاتی خواهد بود تا سهم بازار از دست‌رفته به دلیل کارمزدهای بالای گاز را جبران کند، زیرا میانگین هزینه تراکنش هفت روزه از ماه فوریه بالای 4 دلار بوده است. در نتیجه، طبق گفته DefiLlama، ارزش کل قفل‌شده اتریوم به پایین‌ترین سطح خود از آوریل 2020 یعنی 13.55 میلیون ETH کاهش یافته است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8038
اخبار مرتبط
نظرات شما