• جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024

  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 03 May 2024
قیمت بیت‌کوین باید بیش از سه برابر شود؛

استخراج بیت‌کوین دیگر نمی‌صرفد؟

تحلیل جدید موسسه آلفا طی یک پیش‌بینی نشان می‌دهد که استخراج بیت‌کوین در سال 2024 و بعد از آن تنها در صورتی سودآور خواهد ماند که قیمت این ارز دیجیتال به صد هزار دلار و بالاتر از آن برسد...

تجزیه و تحلیل موسسه آلفا نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین نه تنها باید بیش از سه برابر شود و به صد هزار دلار برسد، بلکه باید بالاتر از این سطح باقی بماند تا فعالیت ماینرها در سال 2024 و بعد از آن امری سودآور باقی بمانند.
با توجه به آنچه در پیش است، مزارع معدنی، به ویژه آنهایی که سهام آنها در بورس‌های ایالات متحده فهرست شده است، از جمله Riot و Marathon، در مقطع حساسی قرار دارند. ممکن است تغییری ایجاد شود، مگر اینکه تغییراتی در نرخ هش، سختی، یا هزینه‌های برق ایجاد شود.
به طور خاص در سال 2023، سهام استخراج بیت‌کوین سهام برتر بوده است. در حالی که نوسانات بیت‌کوین کاهش یافته است و قیمت‌ها به زیر 31800 دلار رسیده است، سهام Riot، Marathon Digital و سایر مزارع استخراج معدنی محبوب بیش از دو برابر شده است.
معمولاً عملکرد سهام استخراج کریپتو ارتباط نزدیکی با عملکرد بیت‌کوین در بازار ثانویه دارد. هنگامی که قیمت بیت‌کوین افزایش می‌یابد، قیمت سهام استخراج کریپتو افزایش می‌یابد و بالعکس. با این حال، این روند به دلیل واگرایی بین سهام ماینرهای کریپتو و قیمت بیت‌کوین در سال 2023، تغییر کرده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8209
اخبار مرتبط
نظرات شما