• چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024

  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024
۲۵ مردادماه ۱۴۰۲

«خکرمان» مجمع سالانه برگزار می کند

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آرمان گستر پاریز که با نماد خکرمان در بورس فعالیت دارد، برای تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ در تاریخ چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ برگزار می شود...

بر این اساس جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری آرمان گستر پاریز به این شرح برگزار می شود؛
از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر، هتل بین المللی پارسیان استقلال برگزار می شود حضور بهم رسانند.
در این جلسه؛ استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی. انجام و سپس به تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب روزنامة کثیرالانتشار و تعیین حق حضور واعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره و سایر موارد پرداخته می شود.
تعیین حق الزحمه کمیته های تخصصی هیات مدیره تعیین حق الزحمه بازرس و حسابرس قانونی در دستور کار است.
از سهامداران محترم یا نمایندگان آنها که تمایل به حضور در جلسه مجمع فوق‌الذکر را دارند درخواست می شود با در دست‌داشتن مدارک شناسایی اصل در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ از ساعت ۱۳ الی ۱۷ به آدرس: تهران - خیابان سعادت‌آباد - سرو غربی - خیابان صرافهای شمالی - خیابان نوزدهم شمالی - پلاک ۲۱- لابی، مراجعه و نسبت به اخذ برگه ورود به جلسه اقدام کنند. سهامداران محترم حقیقی می‌توانند شخصاً و یا از طریق وکیل با ارائه وکالتنامه رسمی یا قائم‌مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم، با همراه‌داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی نسبت به دریافت برگه رأی اقدام کنند.
سهامداران محترم حقوقی و یا نمایندگان آنان معرفی‌نامه خود را حداکثر تا ۲ روز قبل از برگزاری مجمع از طریق پست الکترونیکی: Majmae۹۸@kkeg.ir ارسال و از ساعت ۹ صبح روز برگزاری مجمع نسبت به ارائه اصل معرفی‌نامه با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی، اصل وکالتنامه رسمی و اصل کارت ملی اقدام و برگه ورود دریافت کنند. (توجه: درج شناسه ملی، شماره ثبت سهامدار حقوقی، همچنین کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، تاریخ تولد نماینده معرفی شده در معرفی‌نامه ارسالی الزامی است.) همچنین امکان مشاهده همزمان مجمع از طریق لینک https://www.aparat.com/kkeg/live برای سهامداران گرامی میسر است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8296
اخبار مرتبط
نظرات شما