• پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 02 May 2024

  • پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 02 May 2024
رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بازار سهام؛

رشد 18 درصدی خروج سرمایه از بورس

در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تداوم شد و نسبت به هفته پیشین افزایش یافت...

در این هفته شاهد تداوم خروج پول حقیقی بودیم و به استثنای روز دوشنبه در بقیه روزهای هفته خروج سرمایه ثبت شد. روز شنبه هزار و 80 میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه 124 میلیارد تومان و روز دوشنبه 10 میلیارد تومان وارد شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی 563 میلیارد تومان بود. روز چهارشنبه 200 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد.
در مجموع کل هفته هزار و 957 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 391 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته 18 درصد بیشتر است.
رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی
بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به وبملت تعلق داشت و نمادهای گلدیرا، وگستر، شپنا و شتران در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای نیان، ودی و فن افزار بیشترین ورود پول را داشتند.
روز یکشنبه نیز خکمک بیشترین خروج را داشت و ثفارس، خساپا، فملی و خوساز در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل شیران، فسوژ و فن افزار بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه وبملت بیشترین خروج را داشت و نمادهای عالیس و شیران در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سوی دیگر، نمادهای فن افزار، شپنا، شدوص و ورنا بیشترین ورود را داشتند. روز سه‌شنبه وبملت، خودرو، دی، فملی و وگستر بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل فن افزار، ودی، ورنا، قشهد و سصفها بیشترین ورود را ثبت کردند.
به گزارش اقتصادنیوز، در روز چهارشنبه وبملت برای سومین روز متوالی بیشترین خروج را داشت. کی بی سی، فولاد، وپاسار و گلدیرا نیز در رده‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، اپرداز، خدیزل، آپ، قشهد و تپمپی بیشترین ورود را داشتند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8352
اخبار مرتبط
نظرات شما