• چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024

  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 08 May 2024
با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریالی انجام شد؛

بهره برداری از کارخانه کنستانتره سنگ‌آهن سیریز

کارخانه کنتسانتره سنگ آهن سادات سیریز در شهرستان زرند با حضور وزیر کشور به بهره برداری رسید.مدیر مجتمع سنگ آهن سادات سیریز گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال احداث شده است...

وزیر کشور در آیین افتتاح کارخانه کنسانتره سنگ‌آهن سادات سیریز افزود: صمیمانه از همه افرادی که چنین مجموعه‌هایی را در کشور ایجاد و برای اشتغال جوانان، سربلندی و توسعه کشور تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.
وی تصریح کرد: ظرفیت تولید سالانه کارخانه کنسانتره سادات سیریز یک میلیون تن است که برای حل مشکل گاز کارخانه و افزایش تولید با وزیر نفت مذاکره خواهیم کرد تا تدبیری برای رفع این مشکل اندیشیده شود.
وزیر کشور تاکید کرد: فرماندار زرند درخواست‌هایی مطرح کرد که حتما مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی و برای رفع آن‌ها تلاش خود را خواهیم کرد.
وحیدی افزود: دولت با همه توان پشتوانه کارآفرینان و تولیدکنندگان است.
فرماندار زرند نیز بیان کرد: کارخانه کنسانتره سنگ‌آهن سیریز زرند مجموعه دانش بنیان است که ساختار آن توسط بچه‌های ایرانی طراحی و اجرا شده است.
سیدرضا حسینی نژاد افزود: در بحث گاز برای مجتمع کنسانتره سنگ‌آهن مشکل داریم که امیدواریم با کمک‌های وزیر کشور حل شود.
وی اظهار داشت: در بحث آبرسانی و جاده‌های روستایی برای رضایتمندی مردم تلاش کردیم، اما جاده‌های بین معادن و کارخانجات دوبانده نیست و تلفات جاده‌ای می‌گیرد، تقاضا داریم از ۱۵ درصد حقوق معادن برای زیرساخت‌های شهرستان استفاده کنیم.
فرماندار زرند با توجه به ترددخودرو‌های قاچاق مواد مخدر و سوخت در جاده زرند به سمت بافق یزد، تور بازرسی در این منطقه ایجاد شود.
به گزارش ایرنا، مدیر مجتمع کارخانه کنستانتره سنگ آهن سادات سیریز گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال احداث شده است.
سعید مطهری افزود: با بهره برداری از این کارخانه ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۰۰ نفر غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.
وی تاکید کرد: کارخانه کنستانتره سنگ آهن سیریز توسط متخصصان داخلی و در مدت سه سال بومی سازی شده است.

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8500
اخبار مرتبط
نظرات شما