• پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 16 May 2024

  • پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 16 May 2024
امضای توافق سه جانبه؛

استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره نان در کرمان

در توافق‌نامه استانداری کرمان، شرکت خدمات بازرگانی دولتی ایران و شهرداری کرمان، دبیرخانه جشنواره ملی نان در کرمان دایر خواهد بود...

در آیین اختتامیه، اولین دوره جشنواره ملی نان در کرمان که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون وزیر جهاد کشاورزی و استان‌های شرکت‌کننده در این جشنواره برگزار شد، توافق‌نامه استانداری کرمان، شرکت خدمات بازرگانی دولتی ایران و شهرداری کرمان برای برقراری دبیرخانه دائمی جشنواره ملی نان در کرمان امضا شد.
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: این جشنواره یک کار ذوقی بود و در این مدت نشاط اجتماعی در شهر ایجاد کرد.
وی با اشاره به استقبال استان‌ها برای شرکت در این جشنواره و همچنین اشتیاق شهروندان اظهار داشت: جشنواره نان سال‌های بعد در سطح کشور گسترده‌تر خواهد بود و منتخبان آن در جشنواره ملی شرکت می‌کنند.
سعید راد معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران نیز گفت: در سال جاری حدود 10 میلیون و 350 هزار تن گندم خریداری کرده‌ایم که نسبت به سال گذشته 44 درصد و نسبت به سال 1400 بیش از 128 درصد رشد دارد.
وی ادامه داد: میزان واردات ما در گندم حدود 70 درصد کاهش داده شده است و این مهمترین موفقیت دولت در دو سال اخیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،راد تصریح کرد: در بحث آرد کامل، بیشترین همکاری را با نانوایی‌ها و کسانی که پیگیر آرد کامل بودند، داشتیم و در بسیاری از استان‌ها، نانوایی‌ها و کارخانه‌های دارای نان و آرد کامل مشخص شده‌اند.
گفتنی است، نخستین جشنواره ملی نان ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه جاری در کرمان برگزار شد.

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8932
اخبار مرتبط
نظرات شما