• جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 10 May 2024

  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 10 May 2024
همایش هوش مصنوعی، ارتباطات و بازاریابی در اتاق کرمان برگزار شد

اصول توسعه بازار به کمک هوش مصنوعی

همایش هوش مصنوعی، ارتباطات و بازاریابی با همکاری اتاق کرمان و استانداری کرمان با حضور علاقمندان و فعالان این حوزه برگزار و برخی نکات در این حوزه آموزش داده شد...

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های اقتصادی اتاق کرمان به عنوان یکی از سخنرانان این همایش، به بیان 40 راهکار بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی پرداخت. محمدجواد رستمی، افزود: تولید محتوای هوشمند، مدیریت محتوای هوشمند، تبدیل سریع و ساده محتواها به فرصت های دیگر، تجزیه و تحلیل رفتار کاربران، چت بات ها و دستیاران پشتیبانی، ایجاد طرح های ترافیکی هوشمند، ویرایش فیلم هوشمند، صداگذاری و تولید موسیقی با هوش مصنوعی بر اساس سلیقه مخاطب از جمله راهکارهای بازاریابی در این حوزه است.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،وی ادامه داد: تحلیل عملکرد رقبا، کدنویسی و طراحی وب سایت با هوش مصنوعی، شخصی سازی سایت و اپلیکیشن، ایجاد امکان جستجوی هوشمند، تغییرات گسترده در موتورهای جست و جو(سئو)، مدیریت شبکه های اجتماعی، ایجاد کمپین های تبلیغاتی کلیکی، هوشمندسازی تبلیغات ریتارگتینگ و بکارگیری هوش مصنوعی برای سوشال لیسنینگ از سایر راهکارهاست. رستمی، اظهار کرد: از دیگر راهکارها برای بازاریابی دیجیتال با هوش مصنوعی می توان به طراحی کمپین های ایمیل مارکتینگ، ایجاد قیمت پویا و هوشمند، پیش بینی فروش و استقبال از محصول، افزایش سرنخ های فروش (شناسایی گروه های هدف)، ارتباط بهتر با مشتری و مخاطب، کاهش هزینه، تحلیل های دقیق تر، قیمت گذاری، ساخت تبلیغات خارق العاده با هوش مصنوعی، پیش بینی نتیجه تبلیغات، پشتیبانی سریع، تارگت هوشمند مشتریان، پیش بینی ترافیک و منابع، بازاریابی بین الملل، بهینه سازی جستجوی صوتی، سیستم های توصیه گر، پیشگیری از کلاهبرداری و هک اطلاعات، تشخیص کلام، زبان و احساسات اشاره کرد.
گفتنی است در این همایش به موضوعاتی مانند علم هوشمندسازی بازاریابی، هوش مصنوعی چگونه بر برندها تاثیر می گذارد؟ و تاثیر مارکتینگ در بخش های مختلف بازاریابی پرداخته شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8950
اخبار مرتبط
نظرات شما