• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
گزارش کوین تلگراف؛

ورود شرکت فِراری به بازار رمزارزها

شرکت فِراری اعلام کرده از این پس مشتریان خودروهای این شرکت در آمریکا می‌توانند فرآیند خرید خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال انجام دهند...

فِراری اعلام کرده که از این پس مشتریان می‌توانند خودروهای لوکس اسپرت این شرکت را با استفاده از ارزهای دیجتیال خریداری کنند.
به نوشته کوین تلگراف، این امکان در حال حاضر برای مشتریان آمریکایی فراهم شده، اما فراری در نظر دارد برای مشتریان اروپایی نیز امکان پرداخت با رمزارز را فراهم کند.
تصمیم این خودروسازی مشهور ایتالیایی برای پذیرش رمزارز به عنوان یکی از راه‌های پرداخت به دنبال تقاضای بازار و درخواست معامله‌گران صورت گرفته است.
شرکت فراری تصمیم دارد تا پایان سه ماهه نخست سال 2024، شرایط خرید با استفاده از رمزارز را در اروپا فراهم کند و سپس این فرآیند به سایر مناطق جهان که استفاده از ارزهای دیجیتال مرسوم است، گسترش پیدا می‌کند.
طبق گزارش‌ها، خریداران آمریکایی میتوانند خودروهای فراری را با سه ارز دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم و یواِس‌دی کوین خریداری کنند. از سوی دیگر، شرکت فراری اعلام کرده تنها ارزهای دیجیتال قانونی می‌توانند در خرید خودروهای این شرکت استفاده شوند و عملیات خرید با ارزهای دیجیتال حاصل از فعالیت‌های غیرقانونی، پول‌شویی و فرار مالیاتی انجام نخواهد شد.
به گزارش اکوایران،بسیاری از شرکت‌های بزرگ به دلیل نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال از پذیرش آن در معاملات خود تردید دارند. از جمله این شرکت‌ها میتوان به «تسلا» تولیدکننده خودروهای الکتریکی اشاره کرد که در سال 2021 پرداخت با بیت‌کوین را برای مشتریان خود فراهم کرد. با این حال، ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت این روش پرداخت را به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی به حالت تعلیق درآورد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9031
اخبار مرتبط
نظرات شما