• چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 01 May 2024

  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 01 May 2024
هشدار پلیس آگاهی کرمان در مورد پروژه لاکسون؛

دست نگه دارید!

این روزها پروژه لاکسون به‌عنوان پلتفرم ترید و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، سروصدای زیادی به پا کرده و مدعی است سود قابل‌توجهی را در ازای سرمایه‌گذاری کریپتو برای کاربران به ارمغان می‌آورد؛ اما دست نگه‌دارید! رئیس پلیس آگاهی استان کرمان هم امروز در خصوص فعالیت این شرکت هشدار داده است...

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس گزارش پلیس آگاهی یکی از استان‌ها، اخیراً یک پروژه هوش مصنوعی هرمی در قالب نرم افزاری با نام Laxsson اقدام به عضوگیری، جذب سرمایه و فعالیت غیرمجاز در فضای مجازی نموده، به نحوی که هر عضو باید ۱۰ عضو سطح اول را جذب و مجدداً هر عضو سطح اول ۱۰ عضو سطح دوم را جذب کند.
وی با اشاره به فریب اعضا با وعده پاداش‌هایی در قالب دلار، گوشی گرانقیمت و شمش طلا افزود: لازم است شهروندان نسبت به این پروژه غیرمجاز و دیگر شرکت‌های هرمی که با ترفند افزایش سریع سرمایه اقدام به عضویابی از بین مردم می‌کنند، هوشیار باشند.
به گزارش ایسنا،رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: این شرکت هرمی همچون سایر موارد مشابه سود اصلی را در به دست آوردن عضو و زیرمجموعه بیشتر قرار داده و همین امر حس طمع را در افراد مختلف افزایش می‌دهد. از این رو احتمال وقوع کلاهبرداری از اعضا و مواجه شدن با تعداد کثیری از مالباختگان متصور است لذا اطلاع رسانی لازم برای آگاهسازی عموم افراد جامعه را انجام دادیم و امیدواریم شهروندان هیچگاه در دام اینگونه کلاهبرداری‌ها گرفتار نشوند و اینگونه موارد را به پلیس گزارش کنند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9040
اخبار مرتبط
نظرات شما